Sokhangoye Polisتورکمن نیوز - اجتماعی: سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس با موسیقی مخالفت ذاتی ندارد، گفت: مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد برای کنسرت لازم است، اما کافی نیست.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه بازدید از اماکن و مراکز نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه پلیس با موسیقی به طور ذاتی مخالفتی ندارد، اظهار داشت: آنچه قانون و مردم از ما می‎خواهند، احترام به قانون و تلاش برای اجرای قوانین و عدم هنجارشکنی است.

وی با بیان اینکه اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‎های زیرمجموعه آن شرط لازم برگزاری کنسرت‎های موسیقی است نه شرط کافی گفت: لازمه اجرای هرگونه برنامه‎ای از جمله کنسرت‎ها، دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اما شرط کافی آن اخذ مجوز قانونی از اداره اماکن نیروی انتظامی بوده و این نص صریح قانون است.

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظیفه و رسالت پلیس را حراست و پاسداری از حریم امنیت کشور اعم از امنیت اخلاقی دانست و افزود: پلیس هیچ‎گاه در انجام رسالت‎های قانونی خود کوتاهی نخواهد کرد و طبیعتاً امنیت هر برنامه‎ای که در قالب کنسرت برگزار شود، نیز از این قاعده مستثنی نیست و پلیس امنیت آن را عهده‎دار خواهد شد.

منتظرالمهدی با تأکید بر اینکه تمامی اقدامات پلیس بر مبنای قانون و بر اساس نص‎ صریح قانون تشکیل نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: هیچ اصراری بر اقدامات فراقانونی نداریم و آنچه تا به امروز انجام داده‎ایم، مطابق قانون و وظایف نیروی انتظامی بوده است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اظهار نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون اصلاح توافق‌نامه پلیس و دولت برای عدم اجازه به پلیس برای دخالت در صدور مجوز کنسرت‎ها نیز گفت: بهتر است، این سئوال را وزیر محترم ارشاد پاسخ دهند، اما به طور اجمال پاسخ ما این است که ناجا مطیع قانون و آن چیزی است که به عنوان قانون به جمع‎بندی و تصویب رسیده و به پلیس ابلاغ شود.

منبع: فارس

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

اختصاص ۳۲ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌‎های هادی روستائی در گ

عجیب‌ترین سوپرایز عروس برای داماد

دام مرد هزار چهره برای زنان

کشف خودروی سرقتی توسط ماموران پلیس راه مینودشت در گلستان

یک سوپ مقوی برای افطار ماه رمضان

ثبت‌نام بیش از ۶۰۰ نفر برای انتخابات شوراها در شهرستان گنبد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram