Aiin Kargah Amozeshiتورکمن نیوز- اجتماعی: استاندار گلستان در آیین آغاز به کار کارگاه آموزشی «نقش شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی برای ارتقای سرمایه اجتماعی» اظهار کرد: باید مدیریت مشارکت های اجتماعی مهمترین دغدغه ما باشد و این مدیریت باید در دل یک نقشه راه اساسی صورت گیرد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکن نیوز: دکتر حسن صادقلو که در حضور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان محیط زیست سخن می گفت، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان های مردم نهاد(سمن) به صورت خودجوش و پراکنده فعالیت خود را آغاز می کنند، نیاز است با حرکت های نرم افزاری از جنس این کارگاه ها نقشه ی راه مدیریت سمن ها ایجاد شود.

وی با اشاره به نامگذاری سالجاری با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی، یادآور شد: شعار امسال شعاری از جنس سازمان های مردم نهاد است و این بهترین فرصت برای سمن ها جهت تحقق روح شعار سال 94 است.

وی با تاکید بر نگاه آموزه های اسلامی در خصوص مشارکت های اجتماعی، گفت: باید با استفاده از از زبان تقدس زیبایی های مشارکت های اجتماعی را نمایان کنیم چرا که بسیاری از موضوعات تنها با نگاه علمی قابل دفاع نیست و برای نافذیت آن در جامعه ی ایمانی باید از آموزه های تابناک اسلامی بهره گرفت.

استاندار گلستان که در جمع فرماندهان یگان حفاظت محیط زیست استان سخن می گفت، محیط زیست را یکی از جایگاه های اصلی در مدیریت سرمایه های اجتماعی دانست و افزود: حضور سمن ها در مسائل محیط زیستی بسیار اثر بخش است اما باید توجه داشته باشیم که شرایط هر استان با استان دیگر متفاوت است و نیازمند نسخه ای متناسب می باشد.

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی«نقش شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی برای ارتقای سرمایه اجتماعی» در مدت سه روز و در محل اداره کل محیط زیست استان گلستان در حال برگزاری است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان

http://www.turkmensnews.com/

 

مطالب مرتبط:

لازم باشد در شب انتخابات هم استاندار یا فرماندار ناتوان را ع

آنچه در مورد وجه التزام در قرارداد‌ها باید بدانید

خاموشی در کمین تابستان گنبدکاووس/ باید حداقل 16 درصد صرفه‌جو

معاون استاندار گلستان: آسیب های اجتماعی افزایش یافته، علما

ناظر در مدیریت بازی بسکتبال شهرداری گرگان و نفت آبادان ناتوا

روز قدس از جنبش های راهبردی و شاخص ما مسلمین جهت وحدت جهان ا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram