Orjans 22 Tاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان از افتتاح 6 مرکز اورژانس در استان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته بهزیستی که در پیش‌رو داریم 6 مرکز اورژانس اجتماعی در استان گلستان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحسن میرفندرسکی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بهزیستی قرار است 6 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای دارای بیش از 50 هزار نفر جمعیت در استان گلستان افتتاح شود.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه و مساعدت‌های رئیس سازمان بهزیستی کشور مقرر شد استان گلستان 6 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بیش از 50 هزار نفر در استان گلستان افتتاح شود.

* مراکز اورژانس اجتماعی در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در گلستان افتتاح می‌شود

مشاور مدیر کل بهزیستی گلستان ابراز کرد: مراکز اورژانس اجتماعی در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان گلستان افتتاح خواهد شد.

میرفندرسکی درخصوص برگزاری برنامه‌های اداره‌کل بهزیستی خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که در هفته بهزیستی در استان گلستان برگزار خواهد شد می‌توان به افتتاح مراکز و موسسات و کلینیک‌های مددکاری و مهدکودک‌ها اشاره کرد.

قائم‌مقام مدیرکل بهزیستی گلستان یادآور شد: مراکز توانبخشی، مراکز درمان و پیشگیری از اعتیاد نیز از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

* مسابقه رالی اتومبیلرانی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود

وی یکی از اقدامات اداره‌کل بهزیستی را برگزاری مسابقه رالی اتومبیلرانی خواند و ابراز کرد: در 30 ام تیرماه جاری قرار است مسابقه رالی اتومبیلرانی در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

میرفندرسکی خاطرنشان کرد: مسابقه رالی اتومبیلرانی با همکاری و مساعدت‌های هیئت رالی استان گلستان برای شهروندان گرگانی برگزار می‌شود.

مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان از برگزاری مسابقه بسکتبال بین دو تیم مددجویان مرکز بهگوش خبر داد و گفت: مسابقه بسکتبال بهگوش امروز 22 تیرماه جاری در سالن آزادی شهرستان گرگان برگزار می‌شود و شهروندان گلستانی می‌توانند از این مسابقه بازدید کنند.

وی اذعان کرد: برنامه‌های متنوع و شادی در طول هفته بهزیستی برای کارکنان و جامعه هدف سازمان بهزیستی برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط:

بهسازی محورهای مواصلاتی استان گلستان به سمنان

سهم 66 درصدي حقوق و دستمزد كارمندان در اعتبارات هزينه اي سال

پیش بینی تولید بیش از 1500 تن میگو در گلستان

فعال شدن واحدهای تولیدی راکد گلستان با اعطای پنج هزار میلیار

کمپ‌های نوروزی در روستاهای گلستان برپا می‌شود

گزارش تصویری مراسم هفته دولت در سالن اجتماعات فرهنگیان گنبد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram