Hashemian 17 Khاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز- رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان به صورت جدی با جرائم خشن برخورد می‎کند، گفت: گلستان رتبه یک تا سه را در کاهش وقوع جرائم در کشور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، هادی هاشمیان عصر امروز در نشست مشترک انتظامی، قضایی استان اظهار داشت: وقوع بسیاری از جرائم در استان کاهش یافته و استان گلستان در بسیاری از موارد رتبه نخست تا سوم کاهش این جرائم را به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: همکاری و تعامل بین دستگاه‌های انتظامی و قضایی استان گلستان همیشه زبانزد بود و این همکاری و تعامل در چارچوب قانون سبب کاهش جرائم در استان شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد:همچنین این تعامل کاهش ورودی پرونده‎ها به دستگاه قضایی را دربرداشته و این نشان از تعامل بین دستگاه‌های اجرائی و قضایی و انتظامی در استان است.

هاشمیان افزود: این تعامل با جلسات مشترک دستگاه قضایی و انتظامی استان که ایرادات و مشکلات مطرح شد و حل این مشکلات به وجود آمده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در جهت ایجاد امنیت از هیچ کوششی فروگذار نیست و با جرائم خشن و افرادی که این اعمال را انجام می‏‌دهند مقابله خواهد کرد و رافت اسلامی شامل این جرائم نخواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان هم در این جلسه با بیان اینکه هدف دستگاه قضایی و پلیس برپایی قسط و عدالت در جامعه است، گفت: امروز نیروی انتظامی با همه توان در راه تحقق نظام و امنیت پایدار گام بر می‌دارد .

سردار علی‌اکبر جاویدان افزود: ما در تعامل با دستگاه قضایی برای امنیت جامعه تلاش می‌کنیم و این تعامل همیشه وجود داشته و خواهد داشت تا امنیت پایدار دائمی باشد.

منبع: تسنیم

مطالب مرتبط:

لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۱۲8 حوزه انتخابیه کشور با اس

افزایش ۱۰ درصدی سرقت در رامیان طی سال گذشته

آغاز جشن‌های سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در گلستان

گروه مشاوران جوان فرمانداری آق‌قلا از سازمان انتقال خون استا

آتش سوزی یک دامداری عشایری در مراوه تپه

با به کارگیری این 11 راهکار در اوقات فراغت باهوش تر شوید

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram