Danesh-Amozتورکمن نیوز- اجتماعی: معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گلستان گفت: آموزش و پرورش استان گلستان در دوره ابتدایی با کمبود 290 نفر نیرو در حوزه تربیت‌بدنی رو‌به‌رو است. 

تورکمن نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،محمد بهشتی امشب در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناسان، مربیان تربیت‌بدنی و سلامت استان گلستان که در کانون طه‎ شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت‌بخشی درس تربیت‌بدنی با اولویت دوره ابتدایی از موضوعاتی است که در مدارس به آن توجه شده است.

وی با بیان اینکه 67 سالن ورزشی در استان گلستان وجود دارد، افزود: از این تعداد 13 مرکز ورزشی رو باز است و هفت سالن ورزشی نیز در حال ساخت در استان وجود دارد.

معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش گلستان در خصوص وضعیت نیرو ابراز داشت: آموزش و پرورش در دوره ابتدایی با 290 کمبود نفر نیرو در حوزه تربیت‌بدنی روبه‌رو است.

103 هزار دانش‌آموز در المپیاد درون‌ورزشی مدارس شرکت کردند

بهشتی با بیان اینکه اجرای المپیاد ورزشی یک طرح جدید در آموزش و پرورش بود، افزود: این المپیاد بسیار خوب برگزار شد و بیش از 103 هزار دانش‌آموز در این دوره شرکت کردند.

وی ادامه داد: کیفیت‌بخشی برنامه‎ها با هدف یکسان‌سازی روش تدریس و شیوه ارزشیابی مدارس در استان صورت گرفته است اما استان گلستان از نظر سرانه فضای ورزشی با میانگین کشوری فاصله دارد.

معاون تربیت‌بدنی با بیان اینکه 33 سانتی‌متر مربع سرانه ورزشی مدارس استان گلستان است، ادامه داد: طرح راست‎قامتی و حرکت اصلاحی توسط مراکز حرکت اصلاحی استان انجام شده و 5 هزار و 300 دانش‌آموز را تحت پوشش قرار داده است.

بهشتی با بیان اینکه 114 کانون ورزشی در استان وجود دارد، گفت: اجرای جشنواره عشایری و مرزی برای نخستین بار در استان برگزار شد و سلامت و الگوسازی غذای سالم و توانمندی دانش‌آموزان از موضوعاتی است که در حوزه سلامت در حال پیگیری هستیم.

وی با بیان اینکه 147 مراقب سلامت در استان وجود دارد، افزود: تعداد 36 پزشک مراقب سلامت در آموزش و پرورش گلستان وجود دارد اما 46 نفر مراقب سلامت در دوره‎های ابتدایی در استان با کمبود نیرو روبه‌رو هستیم.

مطالب مرتبط:

بزرگترین پیست اتومبیل‌رانی و موتورسواری گلستان در گنبدکاووس

خوردن دو تکه ماهی پرچرب در طول هفته از افزایش وزن جلوگیری می

تلاش شبانه‌روزی برای بهره‌برداری خط آهن مرز اینچه‌برون و ترک

افتتاح 10 پروژه و کلنگ زنی 59 طرح آب منطقه ای گلستان در اولی

امام‌جمعه اهل سنت ترکمن در بخش سی سی یو صیادشیرازی بستری شد

مراسم بزرگداشت روز پزشک در گنبدکاووس برگزار شد/گزارش تصویری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram