rabeieتورکمن نیوز: ربیعی گفت: هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی مبلغ پیشنهادی خود را درباره مابه التفاوت حقوق بازنشستگان این سازمان تصویب کرده است که این هفته به دولت ارسال خواهیم کرد.افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در شورای عالی کار به تصویب رسید

تورکمن نیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز یکسان سازی خدمات بیمه‌ای از اول اردیبهشت همزمان با هفته سلامت خبر داد.

 

افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران


افزایش ۲۰ هزار تومانی حق مسکن کارگران در نشست‌های پایان سال شورای عالی کار به تصویب رسید و هم‌اکنون قانونی شدن آن مستلزم ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور است و در این خصوص ربیعی بر تصویب این رقم نظر مساعد دارد.


برابر این گزارش به نقل از فارس، شورای عالی کار در نشست‌های پایانی سال گذشته تصویب کرد، از ابتدای سال ۹۴ حق مسکن کارگران از ۲۰ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان افزایش یابد.

 

براساس این گزارش با پیگیری نمایندگان کارگری، ربیعی وعده کرد، افزایش حق مسکن ۴۰ هزار تومان از اولین ماه کاری تصویب شود به عبارت دیگر وزیر کار معتقد است هیأت دولت موضوع حق مسکن را تائید خواهد کرد.

 

دستمزد کارگران در تمام سطوح شغلی از اولین ماه کاری سال ۹۴ با افزایش ۱۷ درصدی با توجه به ابلاغ مصوبه از سوی علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه خواهد بود و همچنین بن کارگری هم به ۱۱۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

 

حداقل دستمزد کارگری سال ۹۴، ۷۱۲ هزار و ۴۲۵ تومان تعیین شد و در ادامه مزد روزانه ۲۳۷۴۷۵ ریال و حق اولاد ۷۱۲۴۲۵ ریال پرداخت می‌شود.

 

همچنین طبق مصوبه شورای عالی کار، پایه سنوات روزانه از ۵۰۰ تومان به هزار تومان در گروه یک و ۱۵۶۰ تومان در گروه 2 افزایش خواهد داشت که در مزد مبنا محاسبه می‌شود.

 

افزایش حقوق بازنشستگان از اول فروردین
ربیعی گفت: هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی مبلغ پیشنهادی خود را درباره مابه التفاوت حقوق بازنشستگان این سازمان تصویب کرده است که این هفته به دولت ارسال خواهیم کرد.

 

بر اساس این گزارش به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی ربیعی افزود: بنابر قانون باید هیئت وزیران درباره افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصمیم بگیرد که فکر می کنم هفته آینده این تصمیم نهایی شود و از اول فروردین محاسبه خواهد شد.


وی اضافه کرد: سیاست مبارزه با فقر غذایی از سیاست های دولت یازدهم است که تداوم خواهد یافت و امروز هم رئیس جمهور تاکید داشت که این سیاست را ادامه خواهیم داد.

 

اما بستگی به این دارد که چقدر از بودجه را با توجه به شرایط آن بتوانیم تأمین کنیم زیرا از محل هدفمندی تأمین می شود که آن را در طول سال تقسیم خواهیم کرد و البته برای حدود 10 میلیون نفر فعلا ادامه خواهیم داد.

مطالب مرتبط:

افتتاح 10 پروژه و کلنگ زنی 59 طرح آب منطقه ای گلستان در اولی

حقوق «معلم فداکار» چقدر بود؟

افزایش 68 درصدی بارش‌ها در گلستان

افزایش پنج‌هزار هکتاری تالاب گمیشان با تغییرات آب و هوا

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در صدور مجوزها بیشتر دقت

بهره‌مندی ۴۱ هزار گردشگر نوروزی از خدمات پایگاه‌های سلامت در

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram