Kolak 2 Fاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طی سه روز گذشته به یک هزار و 340 تن در 11استان گرفتار سیل شده بودند امداد رسانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ؛ در رابطه با گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در سطح کشور طی سه روز گذشته، اظهار داشت: 11استان ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته‌اند و امدادرسانی در 45 محور انجام شده است.

وی گفت: یک هزار و 340 تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره مند شده و 31 نفرنجات یافته اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه 4 نفر در سیل استان بوشهر در شهرستان دیر مفقود شدن،گفت : 83 تیم عملیاتی متشکل از 317 امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان ها اقدام کردند.

وی گفت: امدادگران علاوه بر تخلیه آب از 198 واحد مسکونی با به کارگیری 32 دستگاه پمپ و لجن کش، به 17 تن خدمات سرپایی ارائه داده و 187 نفر را هم اسکان اضطراری دادند. همچنین 71 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و 32 دستگاه چادر، 410 تخته پتو، 123 تخته موکت، 211 کیلوگرم نایلون و 900 قوطی کنسروجات نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است و امدادرسانی در فارس و کرمان ادامه دارد.

فتحی به عملیات برف و کولاک طی 3 روز گذشته اشاره کرد و افزود: 12 استان آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کردستان، گیلان و لرستان متاثر از برف و کولاک بودند که در 26 محورامدادرسانی صورت گرفته و 2هزار و 700تن خدمات امدادی دریافت کردند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 202 نفر و رهاسازی 401 دستگاه خودرو از برف، گفت: این عملیات با مشارکت 40 تیم عملیاتی شامل 134 امدادگر و نجاتگر انجام شده و 426 بسته غذایی و 90 تخته پتو میان مسافران در راه مانده توزیع شد./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط:

اجرای طرح یکپارچه سازی نما و تابلو‌های تجاری و خدماتی استان

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رشته پاراگلایدر طی تعطیلا

فرماندار گمیشان: 51 طرح عمرانی در شهرستان همزمان با هفته دول

استاندار گلستان از محل ذخیره‌سازی گندم در سیلوها دیدن کرد

46 درصد زنان سرپرست خانوار در گلستان تحت حمایت بهزیستی قرار

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه از خانواده شهدا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram