valibal banovan 01تورکمن نیوز- اخبار ورزشی بانوان: دیدار نهایی مسابقات جایزه بزرگ والیبال زنان ۲۰۱۶ در روز یکشنبه، 10 جولای برگزار می شود که در این دیدار دو تیم برزیل و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی به صاف هم می روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در ادامه مسابقات جایزه بزرگ والیبال زنان که در بانکوک برگزار می شود، در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت دو دیدار برگزار شد که در نهایت تیم های فینالیست این رقابت ها مشخص شدند.

در دیدار اول از مرحله نیمه نهایی مسابقات جایزه بزرگ زنان ۲۰۱۶، دو تیم آمریکا و روسیه به مصاف هم رفتند.

این دیدار که به قضاوت فرهاد شاهمیری، داور بین المللی کشورمان برگزار می‌شد با تسلط کامل آمریکا آغاز شد و روس‌ها علنا جلوی شاگردان کارچ کرایل حرفی برای گفتن نداشتند. کیمبرلی هیل و لارسون در این ست برای آمریکا عملکردی بسیار عالی داشتند و هر چند که در لحظاتی از ست درخشش گونچارُوآ و فِتیسُوآ  امید را به اردوی روس‌ها آورد؛ اما نظم بالای آمریکایی‌ها مانع تداوم روند خوب شاگردان ماریچِف می‌شد و این ست با برتری ۲۵ بر ۲۰ آمریکا خاتمه یافت.

بازی در ست دوم نزدیک و نفس‌گیر پیگیری شد. دو تیم تا آخرین لحظه دست از مبارزه برنداشتند و درخشش بازیکنان هر دو تیم تماشاگران حاضر در سال را به وجد آورده بود. این ست تماشایی و جذاب در نهایت با درخشش آلیشا گلَس، پاسور تیم آمریکا با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود آمریکا خاتمه یافت.

valibal banovan 02

ست سوم هم در حالی شروع شد که روس‌ها عملا حرفی برای گفتن نداشتند و درخشش دوباره کیمبرلی هیل آمریکا را تیم برتر میدان کرده بود. این ست نیز در نهایت با برتری ۲۵ بر ۱۴ آمریکا به اتمام رسید تا شاگردان کرایل با برتری قاطعانه ۳ بر صفر راهی دیدار فینال شوند.

در پایان این مسابقه کیمبرلی هیل از آمریکا با کسب ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن مسابقه شد و ناتالیا گونچاروا نیز با کسب ۱۴ امتیاز بهترین بازیکن تیم روسیه شد.

valibal banovan 03

در دیدار دوم از مرحله نیمه نهایی مسابقات جایزه بزرگ زنان ۲۰۱۶، دو تیم برزیل و هلند به مصاف هم رفتند.

در ست نخست دانیِله لینز، پاسور تیم برزیل با بهره‌گیری از نقشه‌های متنوع و استفاده از تمام مهاجمین تیمش کم‌کم خط دفاعی هلند را از پای درآورد و برزیل این ست را ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کرد. تسلط برزیل در ست دوم هم ادامه پیدا کرد و زردپوشان با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ ست دوم را به سود خود به پایان رساندند.

هلندی‌ها ست سوم را بسیار بهتر از دو ست قبلی آغاز کردند و در ابتدای ست حتی از حریف پیش افتادند اما کار تیمی عالی برزیلی‌ها باز هم روند ست را تغییر داد و در نهایت با برتری ۲۵ بر ۲۳  زردپوشان برزیلی پایان یافت و سلسائو  با برتری ۳ بر صفر راهی فینال رقابت‌ها شد.

در پایان این مسابقه ناتالیا پریِرا از برزیل با ۱۳ امتیاز بهترین بازیکن زمین شد./ ورزش بانوان

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اسکان بیش از ۳ هزار نفر در مدارس استان گلستان

رزمایش گردان های بیت المقدس بسیج در گنبدکاووس آغاز شد

سخنگویان یاش‌اولی‌های انتخابات مجلس دهم در گنبد کاووس

قیمت جهانی طلا افزایش یافت

کشف ۷۰ قلم لوازم خانگی قاچاق در گالیکش

ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram