2025306تورکمن نیوز - اخبار والیبال گلستان: تیم والیبال کانون وکلای دادگستری گلستان نخستین دوره مسابقات جام استقلال را با قهرمانی به پایان رساند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، نخستین دوره مسابقات والیبال کانون‌های وکلای دادگستری ایران «جام استقلال» از ۱۸ تا ۲۱ اسفند ماه در سالن شهید گرزین شرکت گاز گرگان برگزار شد.

این دوره از رقابت ها با شرکت پنج تیم والیبال کانون های تهران، اصفهان، خراسان، قزوین و گلستان برگزار شد. در روز نخست و بعد از مراسم افتتاحیه این بازی ها، تیم های کانون گلستان و قزوین دیدار افتتاحیه را برگزار کردند که با پیروزی سه بر دو میزبان به پایان رسید. در دومین بازی انجام شده در این روز، تیم کانون تهران (مرکز) نیز با همین نتیجه از سد تیم خراسان گذشت.

در روز دوم، تیم های تهران و قزوین با نتیجه مشابه سه بر یک به ترتیب اصفهان و خراسان را شکست دادند. در روز سوم، ابتدا گلستان سه بر یک خراسان را از پیش رو برداشت و سپس تیم اصفهان سه بر دو از سد قزوین گذشت.

در روز پایانی نیز ابتدا تیم خراسان با حساب سه بر دو مقابل اصفهان پیروز شد و سپس نماینده گلستان با پیروزی سه بر یک مقابل تهران قهرمانی خود را مسجل کرد.

تیم کانون گلستان با ترکیب یحیی ناهیدی، علی اصغر منصوریان، سید آرمان حسینی منش، جمشید بهلکه، امان محمد ارتق زاده، سیف الدین سلطانی یلمه، شمس الدین سلطانی یلمه، مهدی رضانژادی، عبدالجلیل ایزدی و جواد جوادمنش و سرمربیگری «عزیز علی نژاد» در این رقابت ها شرکت کرد.

صادق ریاضی رییس کانون وکلای دادگستری گلستان در مراسم افتتاحیه این مسابقات بیان کرد: اهمیت استقلال نهاد وکالت بر آنان که دل در گرو عدالت و دادورزی سپرده اند، پوشیده نیست. جوهره ذاتی و عنصر حیاتی وکالت، استقلال و اجتناب از مداخله و تسلط قوای عمومی است.

ریاضی افزود: استقلال کانون های وکلای دادگستری و نهاد وکالت از آنچنان اهمیتی برخوردار است که جا دارد برای آگاه ساختن مردم و مسئولین، به ضرورت وجودی آن، تمامی مساعی خود را مصروف سازیم.

وی خاطرنشان کرد: در اهمیت ورزش و تحرک بدنی همین بس که در مقررات هماهنگ حرفه وکالت در جامعه اروپا آمده است؛ انجام این مهم، در فضای پرتنش و جانکاه کنونی، برای وکیل ایرانی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

گفتنی است؛ این مسابقات با همکاری هیئت والیبال شهرستان گرگان برگزار شد و سرپرست فنی کل مسابقات والیبال کانون های وکلای دادگستری ایران را «هادی محرابی پور» بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

دستگیری صیادان غیرمجاز در غرب گلستان

اظهارات نماینده غرب گلستان در خصوص منطقه آزاد اینچه برون و ط

پرداخت ۳۳۹ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی گل

حکیم گلدی‌زاده به سمت مدیر کل تعاون روستای گلستان منصوب شد

رونق بازار شهرهای گلستان در آستانه شب یلدا

۱۰ درجه دمای هوای گلستان کاهش می یابد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram