Havash Javananاخبار والیبال - تورکمن‌نیوز: دومین روز از مرحله مقدماتی رقابت های والیبال جوانان پسر کشور با برد تیم های هاوش گنبدکاووس ،متین صالحین ورامین و کاله مازندران به پایان رسید،هاوش دومین برد پیاپی خود را با نتیجه 3 بر1در برابر سایپا کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری پایتخت والیبال ایران؛ دومین روز از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور ،جام شهدای منا با برگزاری سه دیدار در سالن سرداران شهید علی آبادکتول ادامه یافت.
در بازی نخست روز دوم جوانان متین صالحین ورامین به دیدار شهرداری اراک رفت، دو تیمی که بازی نخست خود را با شکست به پایان رسانده بودند در این دیدار و در یک بازی پایاپای ،بازی به ست پنج کشیده شد و در نهایت تیم متین صالحین ورامین با نتیجه 3 بر 2 شهرداری اراک را مغلوب کرد و دومین شکست نماینده استان مرکزی در این بازی ها رقم خورد.
در بازی دوم این رقابت ها جوانان هاوش گنبد که به عنوان میزبان شناخته می شود به مصاف سایپا رفت،سایپا که دیدار روز نخست خود در برابر پارسه واگذار کرده بود در ست اول با نتیجه 25 بر17 از حوانان هاوش پیشی گرفت، اما در ادامه این جوانان گنبدی ودند که در سایه تشویق و حمایت های تماشاگران علی آبادی در سه ست متوالی با نتیجه 25 بر 23 و 25 بر 23 و 25 بر 22 تیم سایپا را بردند و در نتیجه نهایی دیدار با حساب سه بر یک به نفع هاوش رقم زده شد.
در دیدار پایانی روز دوم رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور ،جام شهدای منا دو تیم کاله آمل و پارسه تهران که با برد در بازی نخست روحیه ای دوچندان داشتند به مصاف هم رفتند، در این دیدار بازی به ست پنج کشید و در پایان تیم کاله مازندران با نتیجه 3 بر2 تیم پارسه تهران را شکست داد و به دومین برد خود رسید.
جوانان هاوش در سومین دیدار این مرحله به مصاف کاله آمل مازندران خواهد رفت، سایپا تهران نیز در مقابل شهرداری اراک به میدان می رود و پارسه تهران و متین ورامین نیز روبروی هم قرار خواهند گرفت.
به گزارش ایرنا این رقابت ها از روز جمعه سوم دی در علی آباد کتول آغاز و تیم های شرکت کننده تا ششم این ماه برای کسب صدرنشینی گروه با هم رقابت خواهند کرد.
در رقابت های گروه اول که به میزبانی هاوش گنبدکاووس در علی آبادکتول برگزار می شود، تیم های سایپا و پارسه تهران، صالحین ورامین، کاله مازندران و شهرداری اراک حضور دارند.
نایب رئیس هیات والیبال گلستان پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود که براساس اعلام فدراسیون، درپایان مسابقات مرحله مقدماتی چهار تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد
در رقابت‌های گروه دوم نیز تیم های پیکان و بانک سرمایه تهران، خاتم اردکان یزد، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز و سازمان عمران شهرداری ساری در بابلسر با هم به رقابت می پردازند.
شهرستان علی آباد با جمعیتی بالغ بر132 هزار نفر در فاصله 35 کیلومتری غرب گرگان واقع است./ایرنا

 

مطالب مرتبط:

عطر شهید گمنام همراه با دعای عرفه در گنبدکاووس می‌پیچد

مقدار زیاد ویتامین D در بدن خطرناک است؟

مشکل کمبود پزشک متخصص در شهرستان کلاله برطرف می‌شود

کتاب «اندیشه معمارانه، فرآیند طراحی وچشمانی در انتظار» منتشر

جنگ بر سر آب در ایران آغاز شده است/اشک و آه مادر محیط زیست ا

بازدید وزیر کشور از سد کبودوال شهرستان علی‌آبادکتول

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram