Havashاخبار والیبال- تورکمن‌نیوز: تیم والیبال هاوش گنبد در چارچوب هفته دهم دور رفت سی امین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام شهدای منا، شامگاه چهارشنبه میزبان شهرداری ارومیه بود که این دیدار خانگی خود را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، این مسابقه در سالن المپیک گنبد برگزار شد و در ست اول بازی، شهرداری ارومیه در اوایل بازی از میزبان خود پیش افتاد ولی هاوش گنبد با ارائه بازی خوب، در نتیجه 13 برای نخستین بار از حریف خود پیش افتاد و با حفظ برتری خود موفق شد با نتیجه 25 بر 21 تیم میهمان را شکست دهد.
در ست دوم، شهرداری ارومیه بازی را خوب آغاز کرد و از میزبان خود پیش افتاد و هر چه از زمات بازی می گذشت، اختلاف امتیاز دو تیم به نفع شهرداری ارومیه بیشتر می شد به گونه ای که تیم میهمان با نتیجه 18 بر 9 اختلاف خود را به دو برابر رساند و در نهایت با نتیجه خیره کننده 25 بر 14 ست دوم را به نفع خود به اتمام رساند و بازی را در ست شماری به تساوی کشاند.
هاوش گنبد در ست سوم و در تلاش برای کسب پیروزی در خانه خود، تا امتیاز 12 پابه پای میهمان سختکوش خود پیش رفت ولی این بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بودند که با گرفتن پنج امتیاز پی در پی، بازی را 17 بر 12 به سود خود پیش بردند.
در ادامه این ست نیز بازیکنان شهرداری ارومیه با تداوم برتری خود، موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 میزبان خود را با شکست مواجه کرده و امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی شوند.
در ست چهارم نیز شهرداری ارومیه بازی برتری را به نمایش گذاشت و در آغاز بازی با نتیجه 8 بر 2 پیش افتاد و با تداوم این اختلاف فاحش و حتی رساندن آن در مقاطعی از بازی به 11 امتیاز اختلاف، برتری خود را به میزبان تحمیل کرد.
شهرداری ارومیه توانست با تداوم روند بازی خوب خود و در روز بد هاوشی ها با نتیجه 25 بر 17 ست چهارم را نیز به نفع خود به اتمام رسانده و در نتیجه کلی با نتیجه سه بریک به پیروزی برسد و با دست پر از گنبد خارج شود.
تیم هاوش گنبد تاکنون با کسب تنها دو پیروزی از 10 بازی خود، شش امتیاز کسب کرده و تا پیش از این بازی در رده یازدهم جدول 12 تیمی رقابت های لیگ برتر والیبال قرار داشت./ایرنا

 

مطالب مرتبط:

بازدید رئیس هیات بازرسی استان از ستاد انتخابات شهرستان گنبد

کشف جسدی دیگر در غرب استان گلستان/عکس (18+)

سیل آزادشهر پنج خودرو را برد

2200 میلیارد ریال طرح عمرانی طی 4 سال در مراوه‌تپه اجرا شد

۱۸۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی در شهرستان گنبدکاوس خلع ید ش

احداث المان شهدای فاجعه منا در شهرستان گنبدکاووس+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram