TurkmensNews Telegram TN

Sardar Azmoon TurkmensNewsاخبار فوتبال- تورکمن نیوز: شبکه ESPN آمریکا امروز در گزارشی درباره نقل و انتقالات زمستانی 5 بازیکنی که نام آن‌ها در بازار نقل و انتقالات داغ  است و احتمال انتقالشان زیاد است را بیان کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، شبکه ESPN آمریکا در امتیازدهی خود به احتمال جدایی بازیکنان از تیمشان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی امتیاز بالایی را به جدایی ستاره ایرانی از روستوف را داده است.
درحالی که این روزها خبر انتقال سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف به تیم لیورپول انگلیس در رسانه‌های مختلف جهان مطرح شده است، این مهاجم ملی‌پوش کشورمان در تیرراس رسانه‌ها قرار گرفته است.

این رسانه مشهور آمریکایی برای هر کدام از این بازیکنان امتیازی داده است. عدد صفر تا 5 امتیازدهی این شبکه است. هر چقدر امتیاز بازیکن به عدد 5 نزدیک باشد احتمال انتقالش به تیم جدید و جدایی از تیم سابقش زیاد است و بالعکس هر چقدر امتیازش از عدد 5 کمتر باشد احتمال جدایی‌اش از تیم سابقش کم است.
 
این شبکه نام 5 بازیکن که احتمال انتقال‌شان در زمستان به تیم جدید زیاد است را ذکر کرده است که یکی از این بازیکنان سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف است. شبکه ESPN امتیاز 3.8 را به آزمون داده است که در زمستان به لیورپول منتقل خواهد شد.

Azmoon

این شبکه آمریکایی درباره سردار آزمون نوشت: یورگن کلوپ نیاز خود را به یک مهاجم خوب در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام کرده است. رسانه‌ها متوجه شدند که باشگاه لیورپول بازی‌های سردار آزمون، مهاجم 21 ساله ایرانی روستوف را زیرنظر دارد. این مهاجم ایرانی که مشهور به مسی ایران است با بازی‌های درخشانی که در سطح بین المللی انجام داده است، توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

گزینه‌ها دیگر این شبکه احتمال انتقال استیون نزونزی از سویا به بارسلونا امتیاز 3.9 گرفته است. جفری کوندوگبیا از اینتر به لیورپول امتیاز 3.9 را از آن خود کرده است. میشل کانه از برنلی به منچستر یونایتد امتیاز 3.9 را گرفته است و بونچی از یووه به چلسی امتیاز 3.7 را گرفته است./فارس

با کانال تلگرامی ورزشی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

نامگذاری مدرسه‌ای به نام مخدوم‌قلی فراغی+عکس

تبریک نماینده ولی فقیه در گلستان به روحانی

نزديك به 300 هزار هکتار از اراضی گلستان مستعد بیابانی‌شدن اس

رئیس سازمان حج و زیارت: آمار قربانیان فاجعه منا رو به افزایش

182 میلیارد ریال خسارت سیلاب‌های اخیر به راه‌های گلستان

تسلیت به شاعر خوشنام ترکمن صحرا تاغی پورمند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram