TurkmensNews Telegram TN

Branko01تورکمن نیوز - اخبار ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که حالا همه لب به تحسین عملکرد او در این تیم گشوده‌اند همان فردی بود که بعد از دیدار با آنگولا در جام‌جهانی ۲۰۰۶ خیلی‌ها نمی‌خواستند قیافه‌اش را ببینند اما حالا..

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، همین برانکو ایوانکویچ ملقب به پرفسور را بد بدرقه کردیم و چنان کردیم که او تا سال‌ها به ایران نیامد. در قراردادش نوشته بودیم که مالیات برعهده ایران است، درست یا غلط این ماجرا به این کروات مربوط نبود اما بدهی مالیاتی وی را پرداخت نکردیم تا او ممنوع الورود که نه، ممنوع الخروج باشد.

صرف نظر از بندهای قرارداد، حتی پیش از  تصمیم مسئولانی که استعفا داده بودند و شاید هم در پی اختلاف رئیس فدراسیون و وزارت ورزش، برکنار شده بودند، خیلی از ما ایرانی‌ها حتی شخص عادل فردوسی پور گزارشگر دیدار آخر ایران در جام جهانی به نمایندگی از  بسیاری مردم ایران فریاد زد: «خداحافظ برانکو، خداحافظ جام جهانی».

همین برانکو که خیلی از ایرانی‌ها دوست نداشتند قیافه او را ببینند اما چند سال بعد شد بهترین مربی خارجی تیم ملی در نظر سنجی های مردم. حالا همان مربی شده محبوب و مقبول همه مردم ایران که کارش را قبول دارند.

آیا دوباره روزی می‌رسد که بگویند برانکو باید برود؟ آینده را نمی‌دانیم اما گذشته ما مملو از این تغییرات سریع است. برانکو امروز میلیون ها تبریک و احسنت دارد، اما نمی‌داند که سال آینده هم چنین شرایطی دارد؟

او در جام جهانی هم بد کار نکرده بود. نتایج او با وجود مصدومیت جباری، مهدوی کیا، کریمی و ... بد که نبود هیچ، خوب هم بود. ما سه بر یک به مکزیک باختیم و در نیمه اول اصلا نشانی از ضعف نداشتیم، در نیمه دوم ما از نظر بدنی مقابل تیمی فوق العاده کم آوردیم، تیمی که چند ماه بعد با همه بزرگان‌مان با مربیگری امیر قلعه‌نویی چهارگل از آن دریافت کردیم بدون گل زده. به پرتغال هم دو بر صفر باختیم و البته صحنه‌های به یاد ماندنی از آن به جا ماند و البته با آنگولا هم مساوی کردیم.

با این وجود چنان توقع را برخی از مسئولان بالا برده بودند که این به مثابه شکست بزرگی قلمداد شد. امروز برانکو هنوز صدرنشین نیست، هنوز قهرمان لیگ نیست و البته که تیمش عالی بازی می‌کند اما همین برانکو اگر قهرمان نشود دوباره با تغییر فاز مواجه می‌شود.

به نظر می‌رسد برای تایید یا تکذیب یک مربی باید آرام‌تر و کارشناسانه‌تر عمل کنیم تا دوباره مربی را که خوب هم هست به سادگی از دست ندهیم. این مشکلی است که برانکو با خود حمل می‌کند و آن را تا آخرین روز در ایران با خود خواهد داشت. مشکلی منشعب از احساساتی بودن که متر و معیار ما را تبدیل کرده به سفید و سیاه.

رنگ خاکستری نداریم، حالا برانکو سفید شده و قهرمان، فردا اما ممکن است سیاه شود و ضد قهرمان؛ با همین سرعت./مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

تعداد 3 هزار و 103 نفر رأی اولی در سطح شهرستان گمیشان

ترکمنستان گاز ایران را قطع کرد/در اوج سرمای سال 86 مجبور به

مدیرآموزش و پرورش کلاله: 95 درصد مردم کلاله با سواد هستند

داد و ستد بیش از ۸ میلیون سهم در تالار بورس گلستان

تکذیب ماجرای دیدار رهبری با نوزادی که یاعلی روی صورتش نقش بس

افتتاح جشنواره و نمایشگاه مطبوعات استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram