TurkmensNews Telegram TN

Azmoon Sتورکمن نیوز- فوتبال: مهاجم ملی‌پوش ایرانی روستوف بار دیگر در لیگ برتر روسیه درخشید تا تیمش به یک برد رویایی برای لوکوموتیو مسکو بدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز؛ به نقل از "ورزش سه"، سردار آزمون در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه باز هم روی نیمکت ذخیره های روستوف نشسته بود تا شاهد جدال هم تیمی هایش با تیم رده دومی لوکوموتیو مسکو باشد.سردار که در بازی قبلی هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و گل زد تا روستوف برنده از میدان خارج شود این بار هم در دقیقه 80 وارد زمین شد و پنج دقیقه بعد از ورودش پایه گذار گل دوم روستوف شد تا شاگردان قربان بردی اف به یک برد ارزشمند خارج از خانه برابر یکی از مدعیان قهرمانی این فصل روسیه برسند.

روستوف با این نتیجه درخشان با 24 امتیاز به رده چهارم جدول لیگ روسیه صعود کرد تا سردار آزمون به تعویض طلایی تیمش تبدیل شود.مهاجم ایرانی که در این فصل 481 دقیقه برای روستوف در لیگ روسیه و 90 دقیقه در جام حذفی به میدان رفته است با دو گل زده و یک پاس گل جزو بازیکنان تاثیرگذار تیمش قلمداد می شود.

آمار این بازیکن ایرانی در جمع بازیکنان روستوف هم درخشان نشان می دهد چون براساس گزارش سایت وواسکورد آزمون از هر سه موقعیت گلزنی اش یکی را تبدیل به گل کرده، 74/4 درصد پاس هایش سالم بوده و از حیث دوندگی هم با ثبت میانگین 10/3 کیلومتر دوندگی در هر بازی تمامی شاخصه های یک بازیکن آینده دار داشته است.

مطالب مرتبط:

ماجرای قتل ملوان ایرانی به دست ملوان اوکراینی در آب های چین

حضور 3 گلستانی در تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر 18 سال

حضور تولید کننده گان صنایع دستی ترکمن رازوجرگلان در بیست و ش

پذیرش 157نفر بی سرپناه طی روزهای یخبندان در مراکز بهزیستی گل

تغییر روش فروش اینترنت در کشور

آغاز رزمایش بزرگ فجر انقلاب در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram