TurkmensNews Telegram TN

Karateتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: رئیس هیات کاراته گلستان گفت: کاراته کاهای گلستانی در رقابت‌های لیگ جهانی امارات با حریفان قدرتمند جهان مبارزه می‌کنند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، اسماعیل جبله اظهار کرد: این رقابت‌ها 21 و 22 فروردین امسال در دوبی برگزار می‌شود و کاراته کاهای گلستانی با توجه به برگزاری اردوهای آماده سازی متعدد، با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌روند.
وی بیان کرد: با توجه به جوایز قابل توجه این رقابت‌ها، کاراته کاهای نامدار جهان در این مسابقات شرکت می‌کنند و به همین دلیل انتظار داریم ورزشکاران گلستانی با تجربه‌های ارزشمند رویارویی با قهرمانان نامدار جهان به کشور بازگردند.
رئیس هیات کاراته گلستان افزود: یکی از اهداف اصلی حضور تیم مستقل گلستان در این رقابت‌ها، کسب تجربه و کسب تجربه رقابت با حریفان نامدار جهانی است.
جبله ادامه داد : با وجود اعلام موافقت شورای برون مرزی برای حضور تیم گلستان در این رقابت‌ها، ممکن است وجود برخی قوانین مانند لزوم حضور ورزشکاران زیر 18 سال با خانواده، منجر به عدم همراهی تعدادی از ورزشکاران گلستانی شود.
وی گفت: مطابق قوانین کشور امارات، اگر برای ورزشکاران دعوت‌نامه از طرف مسئولان برگزار کننده این کشور ارسال شود، نیازی به همراهی خانواده ورزشکاران زیر 18سال نیست که امیدواریم تا زمان اعزام تیم گلستان به این رقابت ها ، دعوت نامه ورزشکاران استان از طرف مسئولان برگزار کننده ارسال شود.
رئیس هیات کاراته گلستان بیان کرد: علاوه بر مسابقات لیگ جهانی ، رقابت های جایزه بزرگ امارات هم از 19 فروردین در رده نوجوانان و جوانان به مدت دو روز در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار می شود که در این مسابقات هم کاراته کاهای گلستانی شرکت خواهند کرد.
جبله ادامه داد: هزینه حضور ورزشکاران گلستان در این مسابقات به صورت مشارکتی از ورزشکاران ، اداره کل ورزش و جوانان و هیات کاراته استان تامین شد و به دلیل زمان اندک، موفق به جذب حامی مالی برای تامین هزینه های تیم اعزامی به امارات نشدیم.
مرتضی دیلم، محمد مرندی زاده ، میلاد مقبلی ، مسعود علیزاده بارمی ، محمد شکی ، امیرحسین دزیانی ، ایمان برزعلی ، مهدی برزگر خاندوز، امیرمحمد زنگانه ، محمد لطفی کتولی ، محمدمهدی وطنی ، ایمان سنچولی ، علیرضا هاشم زاده ، محمد خوش قدم به عنوان ورزشکار و حسن بالو ، اسماعیل جبله ، احمد صفرخان و رمضانعلی جبله ، مربیان و همراهان تیم گلستان در این رقابت ها هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

 

مطالب مرتبط:

واگذاری بیش از ۳ میلیارد تومان اعتبار برای صنایع تبدیلی و اق

دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به استاندار گلستان برای رسی

ساخت مستند منا در گلستان/حادثه منا جنایت شفاف آل سعود است

مرگ موتورسوار در تصادف رانندگی جاده مرزی گنبدکاووس

کمبود نیروی آموزش و پرورش گلستان در دوره ابتدایی

نگهداری تجهیزات ژیمناستیک گلستان در انبار بدلیل نبود سالن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram