TurkmensNews Telegram TN

Hoseiin Ojaqiتورکمن نیوز- اخبار ورزشی: سرمربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا ضمن اعلام اعمال شدن یکی از پیشنهاداتش در مسابقات جهانی اندونزی از نپذیرفتن هدایت تیم ایتالیا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حسین اوجاقی پس از برگزاری کلاس های آموزشی مربیان در شهرستان گرگان، ابتدا در مورد مسابقات اخیر تیم ملی بیان کرد: در مسابقات جهانی اندونزی که با حضور ۸۲ کشور برگزار شد تیم ملی ایران در مجموع آقایان و بانوان در بخش ساندا مقام نایب قهرمانی و در مجموع ساندا و تالو رتبه سوم را به دست آورد.

اوجاقی با بیان اینکه چین در جهان جدی ترین رقیب مبارزه ایران است، افزود: در بین کشورهای آسیایی در بخش سبک وزن ها کشورهایی مانند ویتنام، فیلیپین و کره جنوبی قدرتمند هستند و همیشه در مسابقات آسیایی برای ما مشکل ساز بوده اند.

وی به بیان برنامه های ووشو ایران تا پایان سال پرداخت و اظهار کرد: تا پایان سال مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در بهمن ماه را در پیش خواهیم داشت و اردوهای تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه از سال آینده آغاز خواهد شد.

وی به سایر رویدادهای تیم ملی اشاره کرد و گفت: علاوه بر مسابقه قهرمانی آسیا، رقابت های جوانان جهان در کشور بلغارستان و جام جهانی را سال آینده در پیش خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی ساندا که درباره عضویت در کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی ووشو بیان کرد: این کمیته هفت نفره از یک رئیس و یک نایب رئیس تشکیل شده و از هر قاره یک نماینده در این کمیته عضو هستند که من به عنوان نماینده قاره آسیا در آن عضویت دارم.

اوجاقی خاطرنشان کرد: در این کمیته ها برای رشد این ورزش پیشنهاداتی داده می شود و به عنوان مثال دوره گذشته من چهار پیشنهاد داده بودم که یکی از آنها که مربوط به دیدن امتیاز ورزشکاران می شد در مسابقات اخیر اندونزی اعمال شد و بر اساس آن مربیان و ورزشکاران همزمان امتیازات را مشاهده می کردند.

وی از رد پیشنهاد خارجی خود خبر داد و گفت: اخیراً از تیم ملی ایتالیا برای مربیگری پیشنهاد داشتم و حتی یک سفر کوتاه به این کشور انجام دادم اما به خاطر اینکه مسابقات تیم ملی در پیش بود، آن را نپذیرفتم.

وی تصریح کرد: اکنون با تیم پارس جنوبی در لیگ قرار دارم و برای موفقیت این تیم تمرکز کرده ام و چنانچه در آینده پیشنهاد خارجی داشته باشم اولویتم با تیم های ایرانی است.

سرمربی تیم ملی ووشو در بخش ساندا درباره احتمال المپیکی شدن این ورزش بیان کرد: ووشو در بازی های آسیایی حضور دارد و زمزمه هایی مبنی بر المپیکی شدن این ورزش به گوش می رسد./مهر

مطالب مرتبط:

آغاز دور سوم رقابت‌های فوتسال جام رمضان گرگان در مرحله مقدما

دوره تخصصی سوارکاری در گنبدكاووس آموزش داده مي‌شود

تیم میدان آق قلا امکان حضور درلیگ یک والیبال را ندارد

نقش کلیدی پیازداغ در آمار سفرهای نوروزی!

بزرگداشت شهدای منا در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار

ایران در مرحله حذف کامل بیماری فلج اطفال

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram