Hasan Liaqiاخبار فرهنگی- تورکمن نیوز: معاون اجتماعی مرزبانی استان گلستان با اشاره در دست اجرا بودن برنامه‌های ستاد فرماندهی مرزبانی این استان در هفته ناجا تاکید کرد: مرزبانان جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون حافظ میهن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرگرد 'حسن لیاقی' سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس روزشمار هفته نیروی انتظامی امسال عناوینی همچون 'مرزبان، جامعه ایمانی، ارزش های اسلامی و عزت حسینی (ع)'؛ 'مرزبان، حرفه‌ای گرایی، دانش بنیانی و کارآمدی'؛ 'مرزبان، قانون گرایی، مشارکت عمومی و انضباط اجتماعی' ؛ 'مرزبان، آموزش همگانی، اعتماد عمومی و امنیت پایدار'؛ 'مرزبان، پیشگیری اجتماعی، اقتدار و توانمندی، آرامش عمومی'؛ 'مرزبان، مردم داری، رافت و مهربانی، سرمایه اجتماعی' برای روزهای هفته برگزیده شده است.
وی ابراز داشت: بر این اساس شرکت کارکنان پایور و وظیفه در نمازهای جمعه، برگزاری رقابت های قرآنی، فرهنگی و دینی و دیدار با خانواده‌های ایثارگران، برپایی زیارت عاشورا، غبارروبی مساجد و نمازخانه‌های یگان‌های مرزی، عیادت و سرکشی از بیماران بستری در بیمارستان های مناطق مرزی، تجلیل از خادمان نماز از جمله برنامه های برگزار شده یا دست اجرا طی هفته ناجا در گلستان است.
وی تقدیر از کارکنان ساعی و فرماندهان نمونه و چهره های ماندگار مرزبانی را دیگر برنامه های این هفته عنوان و ابراز داشت: در کنار سایر برنامه‌های متنوع پیش بینی شده؛ ارائه خدمات مضاعف به مرزنشینان در خصوص صدور برگ تردد مرزی و تسهیل در مرزهای گلستان، نشست با سران طوایف، ریش سفیدان و متنفذین محلی از سوی فرماندهان هنگ مرزی اترک و پایگاه دریابانی بندرترکمن در حال برگزاری است.
معاون اجتماعی مرزبانی گلستان اجرای برنامه‌های مردم یاری و خدمات درمانی - بهداشتی در مناطق محروم و مرزی استان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی علاوه بر دفاع از مرزهای کشور خدمت به مرزنشینان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

خشكسالی عامل بروز آفت برگ خوار در جنگل‌های گلستان

مسابقات والیبال جام مختومقلی 24 اردیبهشت در آق توقای

رونمایی از کتاب "گلستان منا" در ایام عید قربان

اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری ویژه ایام نوروز در استان گلستا

دعوت 2 ورزشکار گلستان به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

گزارش تصویری نمایشگاه فرش دستباف استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram