مراسم تودیع و معارفه چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود


رضا شجاعی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس شد

b_300_300_16777215_00_images_cultural_Gonbad-Cul_Ershad-21Ordibehesht46.jpg

تورکمن نیوز - یاشار نیازی: محمد رضا داورزنی با دوره‌ی بیش از 8 سال بعنوان یکی از پر سابقه‌ترین مدیران ادارات گنبد کاووس در توشه‌ی خود بالاخره با جایگاهش خداحافظی می‌کند و رضا شجاعی به سمت رئیس جدید ارشاد اسلامی گنبد کاووس روز چهارشنبه معارفه می‌شود. مراسم تقدیر از رئیس پیشین و معارفه رئیس جدید روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در سالن ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

رضا شجاعی خود از کارمندان ارشاد بوده و در اداره کل فرهنگ و ارشاد گلستان به عنوان کارشناس مسئول امور هنری خدمت می‌نموده‌ است.

در مراسم چهارشنبه سوم دی‌ماه اهالی فرهنگ و هنر شهرستان از زحمات محمد‌رضا داورزنی رئیس سابق ارشاد اسلامی تقدیر و تشکر خواهند داشت و رضا شجاعی رسما به عنوان رئیس جدید تودیع و معارفه خواهند شد.b_500_500_16777215_00_images_cultural_Gonbad-Cul_Ershad-21Ordibehesht47.jpg

بجاست که رضا شجاعی با مطالعات و بررسی دقیق در سمت ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی  انتخاب شده‌اند، چرا که این اداره یکی از حساس‌ترین نهادهای شهرستان گنبد کاووس است و مردم ترکمن که اکثریت منطقه را تشکیل می‌دهند این شهر را به عنوان قلب تپنده و مرکز فرهنگ، تاریخ و ادبیات خود می‌شناسند و هنردوستان و فعالین فرهنگی بسیاری را در خود پرورانده که ریشه و اصالت تاریخی در میان این قوم باستانی و بومی دارند.

تورکمن نیوز و مارقوش تورکمن صحرا بعنوان رسانه‌های فرهنگی و اجتماعی از پرطرفدارین پایگاه‌های خبری ترکمن صحرا که تلاش بسیاری در حفظ و ترویج فرهنگ و آداب و رسوم بومی دارند؛ با عنایت به تلاش مجدانه محمد رضا داورزنی در توسعه فرهنگ اسلامی که در اجرای برنامه‌های فرهنگی اقوام و ترویج آثار هنرمندان در دوره خود خدمت متوازن داشتند سپاس و قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی توفیق می‌نماید.

همچنین برای رضا شجاعی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خیر مقدم عرض می‌نمائیم و امیدواریم در کنار علم و درایت خود از تجربیات داورزنی و نظرات و پیشنهادات فرهنگیان، ادیبان و هنرمندان این شهر بهره‌مند شوند و انتقادات سازنده خبرنگاران و مطبوعات را برای کمال اهداف عمومی شهرستان گنبد کاووس بکار ببرند و با اصحاب رسانه تعامل داشته باشند.

مطالب مرتبط:

اهانت مسئول ورزشگاه به عکاسان و علی دایی

شرکت بیش از هزار دانش‌آموز در طرح‌های اوقات فراغت تابستانی م

استاندار گلستان: در پرداخت دیه حادثه دیدگان اتوبوس تهران ـ گ

آقپور، خیر مدرسه‌ساز گنبد در بیمارستان بستری شد+عکس

سایت خبرگزاری صدا و سیما در گلستان راه‌اندازی شد

استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس آزاد شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram