hafte moalem 01تورکمن نیوز- اخبار فرهنگی: مراسم تجلیل از ۷۳ معلم نمونه استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  نصرالله کشیری رئیس آموزش و پرورش گرگان ظهر دیروز در مراسم تجلیل از معلمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مرتضی مطهری از تجلیل 73 معلم نمونه شهرستانی و استانی خبر داد و اظهار داشت: 70 معلم به عنوان معلم نمونه شهرستانی، 2 معلم نمونه استانی و در بخش غیردولتی نیز یک نفر به عنوان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش گرگان با اشاره به آیات و روایات بر اهمیت و جایگاه معلمی پرداخت و تصریح کرد: امروزه  مغزافزار  مهم‌تر از سخت‌افزار است و معلمان، پرورش‌دهندگان نرم‌افزار هستند و از جایگاه اصلی در توسعه پایدار جامعه برخوردارند.

مراسم تجلیل از 73 معلم نمونه استان گلستان امروز با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان، رئیس آموزش و پرورش گرگان، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان و مسئول بسیج دانش آموزی گرگان و با حضور معلمان نمونه در گرگان برگزارشد.

همچنین به مناسبت روز معلم زنگ سپاس و جشن هفته معلم در گلستان برگزار شد و دانش‌آموزان استان با اهدای گل از معلمان خود تجلیل کردند.

همچینن در مراسمی از معلمان و مدیران فعال در مدارس شاهد وایثارگر گلستان هم تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

نشست فرماندار گرگان با نمایندگان ستاد انتخابات استان گلستان

افزایش 68 درصدی بارش‌ها در گلستان

سامانه سهبا در گلستان راه‌اندازی شد

آغاز پرتودهی گندم به صورت پایلوت در گلستان

باران، برف و سرما از امشب گلستان یخبندان می‌شود

ذخیره آب پشت سدهای گلستان به ۳۵ درصد ظرفیت کاهش یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram