Jafari Rasanehتورکمن نیوز - اخبار فرهنگی: رئیس بسیج رسانه استان گلستان از غرفه خبرگزاری تسنیم گلستان در نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان گلستان بازدید کرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، علی‌محمد جعفری، رئیس بسیج رسانه استان گلستان صبح امروز در بازدید از غرفه خبرگزاری تسنیم در نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان گلستان اظهار داشت: جای خالی چنین جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی در استان گلستان خالی بود و این فضاها باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: این جشنواره‌ها در سطح کمی و کیفی مطبوعات و خبرگزاری‌های استان گلستان مؤثر است و با ایجاد هماهنگی بین رسانه‌ها می‌تواند کسب تجربه را افزایش دهد و در رسانه فضای رقابت سالم را ایجاد کند.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان تصریح کرد: در جنب این نمایشگاه‌ها برگزاری کارگاه‌ها برای ارتقای سواد مخاطبان و مردم و ارتقای سطح کیفی و کمی مطبوعات لازم است آشتی بیشتری بین مردم و رسانه‌ها داشته باشیم و با توجه به نام‌گذاری امسال به سال همدلی و هم‌زبانی رسانه‌ها می‌توانند نقش پل ارتباطی را ایفا کنند.

جعفری گفت: این نمایشگاه برای سال آینده باید باقوت بیشتر ادامه پیدا کند افزایش پیدا کند و حضور پررنگ مردم نیز باید بااطلاع رسانی بیشتری همراه باشد.

وی به نقش رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: نیاز امروز جامعه حضور، اقتصاد و معیشت مردم است و مردم حضور خود را در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند ثابت کردند پس امروز نوبت مسئولان است تا آنچه مردم را رنج می‌دهد مانند رکود اقتصادی و مسائل معیشتی را حل کنند.
جعفری اظهار کرد: رسانه‌ها نیز باید مشکلات مردم را به‌خوبی انعکاس دهند و مسئولان هم اخبار را رصد کرده و مشکلات را مرتفع کنند. بسیاری از مشکلات که رسانه‌ها به آن پرداختند رفع شد.

به گفته وی، فلسفه تشکیل بسیج رسانه نیز ایجاد تفکر بسیجی در رسانه‌ها است امروز رضایتمندی که باید در کشور باشد نیست و در فضای رسانه‌ای کشور جریانی نفوذ پیداکرده که هم‌صدا با دشمن است که شاید در اقلیت باشند اما برازنده کشور ما نیست.

جعفری تصریح کرد: فضای باز رسانه‌ای در هیچ جای دنیا قابل‌مشاهده نیست و انتخابات نماد دموکراسی است، در هیچ جای دنیا اجازه بلند شدن صدای مخالف را نمی‌دهند اما در ایران حتی رسانه‌های معاند هم حرف خود را می‌زنند.

وی تأکید کرد: بسیج رسانه به نسبت دیر شکل گرفت اما در همین مدت کم هم رشد خوبی داشته و با ورود تفکر بسیجی و می‌توانیم گره بسیاری از مشکلات را بازکنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: خبرنگاران زبان گویای مشکلات مردم هستند، متولیان رسانه مانند اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات باید برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را ادامه دهند تا پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای بیشتری در استان گلستان ایجاد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبري تورکمن نيوز:
telegram.me/TurkmensNews

 

 

مطالب مرتبط:

در ایام دهه فجر ۱۷ واحد صنعتی استان گلستان افتتاح می‌شود

پرداخت 11میلیارد ریال وام در حمایت از زنجیره تولید فرش گلستا

بهره برداری از 2 مدرسه احداثی بنیاد برکت در استان گلستان

بازدید هیات ژوری جایزه ملی بهترین تجربه‌های بازآفرینی وزارت

اجرای طرح سرویس ایمن در مدارس استان گلستان

دیدار نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از خانواده‌های جانب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram