modirاخبار فرهنگی - تورکمن‌نیوز:  مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان گفت: طرح ملی نوروزگاه در سه شهرستان گرگان، آق قلا و گنبد کاووس برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  ابراهیم کریمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در نوروز سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: برحسب اعلام از سوی ستاد خدمات سفر کشور برای هر استان شعاری انتخاب‌ و تصویب می‌شود که ما شعار «گلستان پایتخت اکوتوریسم ایران» را انتخاب کردیم.

وی بابیان اینکه ما مدعی هستیم گلستان پایتخت طبیعت‎گردی کشور بوده، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید در مکاتبات اداری و چاپ بنر و بروشور به این مهم توجه کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان اظهار کرد: با توجه به موفقیت طرح ملی نوروز گاه‎ در سال گذشته در سال جاری این برنامه در سه شهرستان گرگان، آق‌قلا و گنبدکاووس برگزار و این آمادگی وجود دارد که این برنامه در تمامی ۱۴ شهرستان استان اجرا شود.

کریمی افزود: ثبت جهانی آیین نوروز با مشارکت ۱۲ کشور انجام‌شده و به همین دلیل تلاش می‌شود جشنواره‌های اقوام و روستایی با محوریت نوروز در گلستان برگزار شود.

استفاده از ظرفیت سمن های بخش گردشگری برای نخستین بار در گلستان

وی تصریح کرد: راه اندازی بازارچه صنایع‌دستی، تهیه و توزیع بروشور معرفی استان، راه‌اندازی طرح همیاری گردشگر با همکاری آموزش‌وپرورش، ساماندهی خانه مسافر، برگزاری ۵۰ جشنواره روستایی، استفاده از ظرفیت سمن‎ها و تشکل‎های گردشگری برای نخستین بار در ایام نوروز، برپایی نمایشگاه مشترک با استان خراسان شمالی و مازندران، معرفی جاذبه‎های گردشگری از طریق صداوسیما ازجمله برنامه‌هایی است که برای ایام عید نوروز در نظر گرفته‌شده است.

کریمی گفت: سال گذشته در حوزه بررسی شکایات تنها یک شکایت ثبت‌شده بود که بلافاصله مرتفع شد و امیدواریم در سال جاری تعداد این شکایات به صفر برسد./مهر

مطالب مرتبط:

ایجاد مناطق آزاد تجاری–صنعتی استان گلستان/گفتگو با نائب رئیس

ثامن مشهد 83 - شهرداری گرگان 67 در مسابقات پلی‌آف لیگ برتر ب

جمعیت هلال احمر صاحب دو برنامه ۵ ساله می‌شود

نجات معجزه آسای دختر خردسال در سقوط خودور سواری به دره+تصویر

تأکید معاون استاندار بر عدم دامن زدن به فضای دوقطبی کاذب در

۶۰ هزار انشعاب در طرح فاضلاب گنبدکاووس ایجاد می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram