Rahmani 10 Tاخبار گردشگری-تورکمن‌نیوز- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: هتل «لاموس» در رامیان کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  رحمان فرمانی اظهار کرد: شهرستان رامیان دارای جاذبه‌های گردشگری خوبی است و دو بخش جنگلی و جلگه‌ه­ای دارد. قلعه میران، قلعه ماران، چشمه گل، باغ تاشته و باغ جنگلی دلند از شاخص­‌های گردشگری شهرستان است.

وی ادامه داد: برای توسعه صنعت گردشگری امروز آیین کلنگ­ زنی «هتل لاموس» در رامیان انجام شد، همچنین چهار متقاضی برای هتل بین ­راهی در این منطقه داریم.

فرمانی بیان کرد: در بحث اقامتگاه­‌های بوم­گردی در منطقه این ظرفیت وجود دارد که اگر شخصی تمایل داشت به اداره کل مراجعه کند تا مجوز به او داده شود. در بخش خانه مسافر هم ۱۷ متقاضی داریم.

معاون گردشگری اداره  میراث فرهنگی گفت: ژئو پارک قلعه میران اگر انجام شود دومین ژئو پارک در کشور خواهد بود.

وی بیان کرد: باید حرکت گردشگری رو به جلو باشد. فضاها باید بخش خصوصی واگذار شود. ما ۱۰ پرونده در اداره کل داریم که در دست اقدام هستند و اگر اجرا شوند بخشی از انتظارات برطرف می­ شود.

فرمانی ادامه داد: در شهرستان پنج صندوق تعاون صنایع دستی در حال پیگیری هستند که سه مورد آن انجام شده و دو تای دیگری در حال اقدام است.

منبع: مهر

مطالب مرتبط:

تحلیل فعال اجتماعی و سیاسی بر رفتار سیاسی ترکمن‌ها در حوزه ا

با رویکرد "نقد فرهنگی" در وقت جنگ، دوتارت ر ا کوک کن "قوجق"

برداشت ۳۰ درصدی مزارع و افت شدید قیمت سیب‌زمینی در گلستان

در گلستان ۶۶۹ روستا به اینترنت نسل ۴ مجهز شد

لزوم بررسی و احیای هویت تاریخی گنبدکاووس در چشم‌انداز توسعه

حرکت زیبای کاندیداها در آغاز به کار ستادهای انتخاباتی+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram