Sadeghlu Nekodashtتورکمن نیوز - اخبار گلستان: دکتر حسن صادقلو، استاندار گلستان گفت: شهدای اهل تسنن بزرگترین عنصر نیاز در زمان  یعنی وحدت را با گوش فرا دادن به فرامین رهبری انقلاب عملیاتی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، استاندار گلستان ظهرپنج شنبه  در مراسم نکوداشت شهدای اهل سنت شمال کشور در گرگان گفت: شهدا دارای مقام عالی و ارجمندی هستند و قرآن نگاه ویژه نسبت به آنان دارد و شهدای اهل تسنن با همدلی و همزبانی که با برادران اهل تشییع داشتند به ندای رهبر خود لبیک گفتند و به مبارزه باطل رفتند.

وی با بیان اینکه شهیدان زنده‌اند، افزود: شان شهدا در عالم هستی بسیار تابناک و مقدس است و آنان از درجه بسیار بالایی در نزد خداوند برخوردار هستند.

صادقلو با اشاره به فرموده امام خمینی (ره)، یادآورشد: ما با مسلمین اهل تسنن یکی و واحد و مسلمان و برادر هستیم، اگر کسی کلامی بگوید که باعث تفرقه بین ما مسلمانها شود بدانید که یا جاهل هستند یا از کسانی هستند که می خواهند بین مسلمانان اختلاف بیندازند.

صادقلو گفت: مقام معظم رهبری نسبت به براداری اهل تشیع و اهل تسنن تاکید دارند و ایشان در رهنمودهای خود می فرمایند باید برویم به سمت وحدت، امروز دنیای اسلام محتاج وحدت است، عوامل تفرقه هم وجود دارد که باید بر آن عوامل پیروز شد.شهدای اهل تسنن این پیام را در صحنه عملیاتی کردند و امید است این الگو مورد توجه همه ما قرار گیرد.
استاندار گلستان در خاتمه گفت: هر صحنه برای خدمتگزاری به خانواده‎های شهدا پر ارج است و این مراسم نکوداشت با چنین هدفی در استان گلستان برگزار شد.

 

 

مطالب مرتبط:

تأسیس و افتتاح مدرسه در روستای گأمیشلی خواجه‌نفس توسط خیرین

اجرایی طرح کارت رفاه ایرانیان در استان گلستان

630 میلیارد تومان به فعالیت‌های بخش کشاورزی گلستان تسهیلات پ

آموزش در پیشگیری از ابتلای به ایدز بسیار تاثیرگذار است

2هزار سند مالکیت زمین و مسکن به روستاییان غرب گلستان واگذار

کمبود امکانات پیش بیمارستانی از اساسی‌ترین مشکلان برای ارائه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram