TurkmensNews Telegram TN

A H Z TNمعرفی شخصیت‌های اجتماعی معاصر - تورکمن‌نیوز: هر فردی با توانایی‌ها و استعدادهایی به دنیا می‌آید و در گذر زمان با ایجاد بستر مکانی بالقوه تبدیل به نخبه شده و با برجسته شدن توانمندی‌های فردی کارهای مهم و چشمگیری در جامعه به انجام می‌رساند.

عبداله حسین زاده فرزند آنا قربان در خانه‌ای ساده و روستایی بخش داشلی برون در سال ۱۳۵۲ متولد شد.
وی ضمیری روشن داشت و از کودکی به عنوان دانش‌آموزی نخبه در منطقه محروم خود متمایز بود.
وی دوران متوسطه و دبیرستان را پشت سرگذاشت و در رشته علوم سیاسی موفق به کسب کارشناسی ارشد شد و با فوق‌لیسانس فارغ التحصیل شد.

برخی از سوابق عبداله حسین‌زاده:
- رئیس شورای اسلامی بخش داشلی برون و عضو شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس در دوره‌ی اول شوراها
- رئیس شورای اسلامی بخش داشلی برون و رئیس شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس در دوره دوم شوراها  
- وی همچنین در دوران عضویت هر دو دوره‌ی شوراها به عنوان نماینده‌ی شوراها در کمیسیون ماده 5 شهرداری و شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با حق رائ فعالیت و حضور دائم داشته است.

این مدیر فعال، در انتخابات اخیر یعنی پنجمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر گنبد کاووس یکی از اعضای منتخب ائتلاف 7 یاش‌اولی‌های شهر حضور پررنگی داشت و کسب آرای 11000رای توانست به عنوان عضو علی‌البدل شورای اسلامی  دوره‌ی پنجم نام خود را در ردیف شوراهای شهر گنبد کاووس به ثبت برساند.
تعهد بالا و پیگیری با جدیت فراوان نسبت به  کارهای تحت مسئولیت همچنین قدرت پیگیری و پشتکار در چارچوب قانون اساسی کشور برای رسیدن به اهداف و اخذ نتیجه‌ی مطلوب از خصوصیات بارز عبداله حسین‌‌زاده است.
وی همچنین در سال 1380 راه اندازی سوئیج 256شماره‌ای مرکز مخابرات داشلی برون و احداث ساختمان مخابرات درکنارحمایت نماینده‌ی وقت شهید اترک طیار و مشارکت اهالی روستا،  با همت و پیگیری‌های حسین‌زاده را در زمره فعالیت‌های خود در منطقه محروم داشلی برون را در کارنامه خود دارد.
او توانست در سال ۱۳۸۳ با دعوت از مسئولین نوسازی مدارس استان و معاون عمرانی فرمانداری شهرستان گنبد کاووس طی بازدید میدانی با همت و پیگیری‌هایی که در این زمینه داشت با مشارکت مردم مدرسه راهنمایی دخترانه‌ی داشلی برون را احداث نماید.
عبداله حسین زاده رئیس هیات امنای مصلای نماز جمعه داشلی برون و یکی از بانیان اصلی احداث آن نسبت به تهیه‌ی زمین و اخذ اعتبارات دولتی در کنار مشارکت‌های خیرین منطقه در سال 1384 می‌باشد.
وی به عنوان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شهرستان گنبد کاووس به خصوص بخش محروم داشلی‌برون چهره‌ای شناخته شده است.

حسین‌زاده بعد از اتمام دوران شورا از سال ۱۳۸۶ به عنوان مدیرعامل مسکن مهر شهرستان گنبدکاووس انتخاب شده و تا‌کنون موفق به مدیریت و تحویل 500 واحد مسکونی آپارتمانی در مسکن مهر شهرستان گنبد کاووس در این سمت مشغول به کار است.
 لازم به ذکر است  پروژه‌های تحت مدیریت ایشان در سطح استان و کشور به عنوان یکی از بهترین پروژه‌های مسکن مهـــر شناخته شده.
در پایان برای عبداله حسین‌زاده این نخبه فرهنگی و اجتماعی آرزوی توفیق روز افزون در سنگر خدمت به مردم شهرستان گنبد کاووس و کشور اسلامی ایران را مسئلت داریم.

مطالب مرتبط:

کاندیداهای احتمالی شورای شهر کلاله و شهر فراغی

دروغ می‌گویید؟ دماغتان دراز نمی‌شود اما مغز و جسمتان عذاب می

مراسم عطر افشانی گلزار شهیدان در گنبدکاووس برگزار شد

مدیرآموزش و پرورش کلاله: 95 درصد مردم کلاله با سواد هستند

بررسی لایحه انتقال محکومین به حبس ایران و ترکمنستان در مجلس

بهرامی: تعامل دولت با بخش خصوصی و تولید به جز در حوزه تسهیلا

دیدگاه‌ها  

0 #1 پاسخ: معرفی یکی از مدیران و نخبگان موفق شهرستان گنبدکاووس ارکین 1396-05-01 13:16
عملکردایشان درحوزه مسکن مهر راازاهالی مسکن مهرپیرحاجی سوال بفرمایید...

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram