TurkmensNews Telegram TN

Yakhbandanاخبار هواشناسی- تورکمن‌نیوز: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، خسارت وارده بر ابنیه فنی موجود در طول راه‌های استان را بر اثر برف و یخبندان اوایل آذرماه جاری 150 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بیشترین آسیب به محورهای روستایی وارد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، ابراهیم مبارک قدم اظهارداشت: بیشترین آسیب برف و یخبندان به محورهای روستایی شهرستان‌های گرگان، مینودشت، گالیکش، علی آباد، کلاله، آزادشهر، کردکوی و رامیان به طول 47 کیلومتر و 207 فقره ابنیه فنی موجود در آنها وارد آمده است.
به گفته وی؛ 25 کیلومتر از راه های اصلی و بزرگراهی استان هم از این پدیده جوی خسارت دید.
وی افزود: تخریب رویه آسفالت و شانه راه، گاردریل ها و علائم ایمنی، ریزش دیواره پل ها و گرفتگی آبروها و قنوها از مهمترین خسارت های وارد شده ،است.
مبارک قدم اظهار کرد: تیم کارشناسی راه و شهرسازی پس از برآورد خسارت، آن را به ستاد بحران استان اعلام کرد و امید است که با تامین به موقع منابع مالی، زمینه بازسازی و مرمت خسارات وارده فراهم شود.
طول راه های استحفاظی استان گلستان حدود پنج هزار کیلومتر است که شامل 274 کیلومتر بزرگراه،730 کیلومتر راه اصلی، 254 کیلومتر راه فرعی و آسفالته و 3501 کیلومتر راه روستایی می شود.
برف و یخبندان اوایل آذرماه امسال باعث کاهش دمای استان تا منفی 14 درجه سانتیگراد شد و خسارت بسیاری به حوزه کشاورزی استان نیز وارد کرد./ایرنا

 

مطالب مرتبط:

ضرورت انتقال مراکز آموزش علوم پزشکی به گنبدکاووس

نفوذ موج بلند ناپایداری هوا به گلستان در اواخرهفته/ آبگرفتگی

برای کاهش استهلاک و ایمنی خودرو چه باید کرد

راز جاودانگی و محبوبیت مختومقلی چیست؟

واکنش کره ای‌ها نسبت به بازی با ایران

بازدید استاندار از کارخانه تولید پروفیل پراتیک گلستان/اعطای

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram