TurkmensNews Telegram TN

Vazesh Badاخبار هواشناسی- تورکمن‌نیوز: مدیرکل هواشناسی استان گلستان از وزش باد نسبتا شدید با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت در گلستان خبر داد و گفت: طی ساعت آینده از سرعت این باد کاسته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، نوربخش داداشی در رابطه با آخرین الگوهای پیشیابی در سطح استان گلستان به خبرنگار مهر گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد وزش نسبتا شدید باد در سطح استان گلستان به ویژه در مناطق شرق استان خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر وزش باد در شهرهای بندرترکمن، بندرگز و گرگان با سرعت بالای ۷۰ کیلومتر در ساعت در حال وزیدن است، اما طی یکی دوساعت آینده سرعت آن کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان از بارش پراکنده باران در پنجشنبه شب خبر داد و گفت: این بارش ها برای ارتفاعات بالای دوهزار متر به شکل برف خواهد بود، همچنین از اواخر وقت روز جمعه شاهد ورود سامانه بارشی موج بلند به استان خواهیم بود.

داداشی اظهار کرد: در روز جمعه برای مناطق کوهپایه ای استان افزایش دمای قابل توجهی را پیش بینی می کنیم که با این افزایش دما، دمای برخی مناطق به ۳۰ درجه سانتی گراد هم می رسد./ایرنا

مطالب مرتبط:

۷۰۰ دانش آموز در معرض اعتیاد رامیان غربالگری شدند

اعتبارات کردکوی 70 درصد افزایش یافت/بهره برداری از 37 پروژه

اجرای طرح کاداستر به صورت جامع در شهر و روستاهای کشور

کاهش 15 درصدی آب پشت سدهای گلستان

افتتاح 85 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در مینودشت

برگزاری جشنواره مخترعین و ممتازی دانشجو در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram