TurkmensNews Telegram TN

Hava Shenasiاخبار هواشناسی- تورکمن نیوز: هواشناسی گلستان اعلام کرده با استمرار فعالیت سامانه سرد بارشی در استان، گلستانی‌ها منتظر دمای زیر صفر درجه و بارش برف در شهرهای استان باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان گلستان، با فعالیت سامانه سرد بارشی در استان، گلستانی‌ها طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.

بر اساس این اطلاعیه، آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی در استان گلستان نشان از تقویت سامانه سرد و بارشی در استان گلستان است که سبب کاهش محسوس دمای هوای استان می‎شود، بنابراین از صبح دوشنبه علاوه بر ارتفاعات بارش پراکنده برف در شرق استان ازجمله پارک ملی گلستان دور از انتظار نیست.

همچنین تداوم کاهش دما در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به‌گونه‌ای است که از اواسط روزسه شنبه تا اواسط روز پنجشنبه به مدت ۴۸ ساعت بیشتر مناطق استان گلستان دمای زیر صفر درجه را تجربه می‌کنند.

با توجه به استمرار زمانی و با تقویت جریانات هوای سرد از بعدازظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه‌شب بارش متناوب برف در مناطق مختلف گلستان پیش‌بینی می‌شود.

از اواسط روز چهارشنبه این سامانه از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود ولی همچنان هوای سرد در استان مستقر است.

مطالب مرتبط:

خطر مرگ اعضای تیم ملی کبدی گلستان در سانحه رانندگی

برنامه‌های ایام الله دهه فجر در ۸۰۰ روستای گلستان اجرا می‌شو

۹۵۹ میلیون دلار کالا از گمرکات استان گلستان صادر شد

ربیعی: امسال بیکاری در گلستان هشت دهم درصد کاهش می‌یابد

کمبود ۲ هزار کلاس درس در استان گلستان

فجرآفرینان شیعه و سنی استان گلستان تجلیل شدند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram