barfاخبار سلامت-تورکمن‌نیوز:  طبق نتایج یک مطالعه جدید افراد ساکن در مناطق دارای برف زمستانی در معرض افزایش ریسک حمله قلبی بعد از بارش سنگین برف قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محققان مرکز تحقیقات بیمارستان مونترال کانادا دریافتند این ریسک در مردان به مراتب بالاتر است. آنها بر این باورند که پارو کردن برف علت اصلی ارتباط بارش برف با حمله قلبی است.

ناتالی اوگر، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «در صورت بارش سنگین برف، مردان بیش از زنان برف‌ها را پارو می‌کنند. پارو کردن برف یک ورزش قلبی-عروقی است که به بیش از ۷۵ درصد حداکثر ضربان قلب نیاز دارد.»

تیم تحقیق داده‌های مربوط به ۱۲۸,۰۷۳ فرد بستری شده در بیمارستان و ۶۸,۱۵۵ مرگ ناشی از حمله قلبی را در استان کبک کانادا بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۴ بررسی کردند.

تحقیقات نشان داد در حدود ۶۰ درصد پذیرش در بیمارستان و مرگ ناشی از حمله قلبی مربوط به مردان بود. همچنین مشخص شد روز بعد از بارش برف تعداد پذیرش‌ها به حداکثر رسید./مهر

 

مطالب مرتبط:

برگزاری همایش بزرگ فرهنگی، هنری و ورزشی خانوادگی

ناوگان حمل و نقل گلستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می‌ش

ثبت بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تردد وسیله نقلیه در گلستان

۲۵ میلیارد تومان به بهداشت و درمان گنبدکاووس اختصاص یافت

به بهانه سالگرد تشییع 175 شهید/شهدای غواص در کدام منطقه عملی

آیفون را رها کنید، شرکت اپل آخرین مدل و پرفروش‌ترین خودروی خ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram