Potin 13 Khاخبار جهان-تورکمن‌نیوز- رئیس جمهوری روسیه می‌گوید هکرهایی که در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا مداخله کردند، اهل هر کشوری می‌توانند باشند پس بهتر است آمریکا اتهام‌زنی به روسیه را متوقف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  به نقل از فرانس ۲۴، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه در اعتراض به تداوم اتهام زنی دموکرات‌های کنگره آمریکا مبنی بر دخالت روسیه در روند انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور، گفت: هکرهایی که سعی کردند در روند انتخاباتی سال گذشته آمریکا اخلال ایجاد کنند، می‌توانند به هرجایی تعلق داشته باشند.

وی در تکمیل این اظهارنظر افزود: هکرها می‌توانند از هر جایی اعم از روسیه، آسیا... و حتی آمریکا باشند.

پوتین افزود: به هر حال، این هکرها حتی می‌توانند ساکن آمریکا باشند و بعد خیلی ماهرانه و حرفه ای اتهام را متوجه روسیه کرده باشند. با کمی حساب و کتاب، برای ایشان خیلی راحت بود که این اطلاعات را منتشر کنند. بنابراین این کار را کردند و بعد آن را به روسیه نسبت دادند. آیا می‌توانید چنین موردی را تصور کنید؟ خوب من می‌توانم.

گفتنی است دموکرات‌های آمریکا پس از آنکه «هیلاری کلینتون» نامزد مورد علاقه شان از ورود به کاخ سفید محروم شد، انگشت اتهام را به سمت روسیه گرفته و مدعی شدند کرملین با هک منابع اینترنتی این حزب، نتیجه انتخابات آمریکا را به نفع پیروزی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه تغییر داده است.

در همین راستا، پوتین تاکید کرد این زیاده گویی‌های غیر مفید و مضر باید متوقف شود. وی در عین حال گفت: بار دیگر تکرار می‌کنم که این اتهام‌زنی به مثابه فرافکنی دعوای سیاست داخلی آمریکا به عرصه بین المللی است.

پوتین پیشتر نیز به دفعات اختلاف نظر پیرامون صحت ریاست جمهوری آمریکا را ناشی از دعوای حزبی بین دموکرات‌ها و جمهوریخواهان توصیف کرده بود.

مریم خرمایی

مطالب مرتبط:

ورزشکار گلستانی به تیم ملی فوتسال زیر 17 سال دختران دعوت شد

مشارکت اقوام درانتخابات، در گرو توجه به مطالبات آنهاست

اجرای طرح 46 هزار هکتاری انتقال آب به مزارع

مدیرکل ارشاد گلستان: نگاه سیاسی به حوزه فرهنگی و هنری آسیب ز

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در صادق آباد به مناسبت روز دهی

حمله خرس به بانوی کوهنورد/نجات طعمه از چنگال خرس+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram