ادامه مطلب...بین الملل-ایتنانیوز-هیات تجاری گلستان در همایش بین المللی سرمایه گذاری بایکانوراینوست در قزاقستان شرکت کرد.

ادامه مطلب...جهان-ترکمن​نیوز- هفته نامه «نیوزویک» گزارش داد: «برنی سندرز» سناتور دمکرات ایالت ورمونت از «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا خواسته است سیاست​های سختگیرانه خود را کنار گذاشته و به دنبال مرگبارترین زلزله سال در ایران در روز یکشنبه، به این کشور پیشنهاد کمک کند.

ادامه مطلب...اخبار جهان - ترکمن نیوز - این کشتی در شهر گوانگ جو در استان گوانگ دونگ در جنوب چین که از مکان های راه ابریشم دریایی چین به حساب می آید، به آب انداخته شده است.

ادامه مطلب...بین الملل- ایتنانیوز-  قربانعلی بردی محمد اف، رئیس جمهوری ترکمنستان در پیامی خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهوری وقوع زلزله در استان های غربی کشورمان را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

ادامه مطلب...بین الملل- ترکمن نیوز-  مدیرکل دفتر امور بین‌الملل راه‌آهن ایران از توافق با راه‌آهن ترکیه برای افزایش حجم ترانزیت ریلی بار میان دو کشور به حداقل یک میلیون تن در سال خبر داد.

ادامه مطلب...بین الملل-ترکمن نیوز-  نماینده وزارت امور خارجه در خراسان شمالی از انتقال دو زندانی استان از ترکمنستان به ایران خبر داد.

ادامه مطلب...اخبار بین الملل-ترکمن نیوز-  فرمانده هنگ مرزی درگز گفت: 27 زندانی آزاد شده ایرانی از ترکمنستان به هنگ مرزی باجگیران در استان خراسان رضوی منتقل شدند.

ادامه مطلب...ترکمنستان-ترکمن نیوز-   ترکمنستان سقف تبدیل ارز ملی این کشور به ارز خارجی از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی را ۲۵۰ دلار در یک شبانه روز برای هر نفر تعیین کرد.

ادامه مطلب...ترکمنستان-ترکمن نیوز-  گیسوی پریشان ترکمن ها در پیچ و تاب نمودارها

ادامه مطلب...بین الملل-ترکمن نیوز-   عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ترکمنستان که یکشنبه شب گذشته در مراسم روز استقلال ایران و ترکمنستان شرکت کرده بود به روابط اقتصادی و تجاری 7/1 میلیارد دلاری تهران و عشق آباد را در شان دو کشور ندانست. ترکمنستان طی سالهای اخیر در روابط تجاری خود با تهران کاستی های بسیاری داشت. از  جمله در قضیه خرید گاز که به تنش اقتصادی بین دو کشور منجر شد.

ادامه مطلب...بین الملل-ترکمن نیوز-  وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ۱.۷ میلیارد دلار حجم مبادلات ایران و ترکمنستان در سال ۲۰۱۶ گفت: این رقم با توجه به ظرفیت های اقتصادی دو کشور بسیار پایین است.

ادامه مطلب...اخبار ترکمنستان-ایتنانیوز-  همایش بین‌المللی نفت و گاز ترکمنستان به عنوان بزرگترین همایش صنعت نفت و گاز این کشور با حضور شرکت‌های خارجی افتتاح شد.

ادامه مطلب...جهان-تورکمن‌نیوز- ریزش تونل در سایت هسته‎ای کره شمالی که طی ۲ مرحله اتفاق افتاد، حدود ۲۰۰ کارگر را در زیر آوار دفن کرد.

ادامه مطلب...بین الملل-ایتنانیوز-   یک شرکت تولیدی بخش خصوصی ترکمنستان برای اولین بار در تاریخ صنعتی و تولیدی این کشور 6 تن بستنی به چین صادر کرد.

ادامه مطلب...اخبار ترکمنستان-ایتنانیوز-  گرمای غیرعادی ۳۷ درجه روز گذشته طی ۱۲۶ سال گذشته در ترکمنستان بی‌سابقه بود.

ادامه مطلب...اخبار بین الملل-ترکمن نیوز-   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی از هماهنگی های صورت گرفته با دولت ترکمنستان برای آزادی ۸۰ زندانی ایرانی دربند این کشور خبر داد.

ادامه مطلب...اخبار بین الملل-ایتنانیوز-  رئیس جمهور ایران در پیامی به «قربانقلی بردی‌محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان بیست ششمین سالروز استقلال این کشور را تبریک گفت.

ادامه مطلب...اخبار ترکمنستان-ایتنانیوز- رژه نیروهای مسلح ترکمنستان به مناسبت بیست و ششمین سالگرد استقلال این کشور در «عشق‌آباد» با حضور رئیس‌جمهور و مقامات عالی‌رتبه این کشور و سفرا و مهمانان خارجی برگزار شد.

ادامه مطلب...اخبار ترکمنستان-ایتنانیوز-  رئیس جمهور ترکمنستان طی فرمانی ۱۶۳۶ نفر از زندانیان این کشور را به مناسبت بیست و ششمین سالگرد استقلال این کشور مورد عفو قرار داد.

ادامه مطلب...خاورمیانه-تورکمن‌نیوز- خبرگزاری رویترز بامداد روز چهارشنبه به نقل از مقامات اقلیم کردستان عراق گزارش کرد: اربیل یک طرح ابتکاری را ارائه کرد که براساس آن نتایج همه پرسی تعلیق می‌شود.

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram