bargh 01اخبار اقتصادی- تورکمن نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: مردم استان گلستان با مدیریت مصرف برق توانستند ۷۰ مگاوات صرفه جوئی نسبت به زمان اوج مصرف سال گذشته داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی اکبر نصیری صبح دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دیروز تعرفه مناطق گرمسیری در استان گلستان که در مناطق 3 و 4 است به حالت عادی بازگشته و مشترکان در استان باید مدیریت مصرف را رعایت کنند.

وی افزود: تعرفه مناطق گرمسیری از 15 خرداد تا 15 شهریور هر سال اجرا می‌شود و مردم استان گلستان با رعایت مدیریت و اجرای طرح ساعت مصرف به وقت گلستان در ادارات توانستند 70 مگاوات صرفه‌جوئی نسبت به زمان اوج مصرف سال گذشته داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تصریح کرد: اوج مصرف در سال گذشته در روز بیست و پنجم مرداد ماه با یک‌هزار و 91 مگاوات بود که امسال با رعایت مصرف برق اوج مصرف در روز بیست و سوم مرداد ماه اتفاق افتاد که یک‌هزار و 161 مگاوات بود.

نصیری همچنین با اشاره به بارش شدید باران و وقوع سیل و طوفان که سبب قطعی برق در استان گلستان شده بود، اظهار کرد: بیشترین خسارت‌ها در شهرهای گرگان، علی آباد کتول، بندرگز، مینودشت، رامیان و گنبدکاووس بوده که در گرگان تعداد خاموشی‌ها بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت در همان ساعات اولیه در قالب 35 اکیپ فنی با مجموع 200 نفر در همه نقاط استان مشغول فعالیت شدند که با حرکت جهادی این نیروها همه خاموشی ها مرتفع شد./ تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اجرای طرح ویژه مبارزه با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در گل

افتتاح نخستین مرکز خدمات ورزش‌های هوایی در رامیان

پیام تاریخی امام راحل در 29 فروردین 58 تولد دوباره ارتش بود

تولید بیش از ۲۳ هزار تن پنبه در استان گلستان

گزارش بازدید نورقلی پور از حوزه انتخابی غرب گلستان

طرح روستاهای بدون بیکار در استان گلستان اجرا می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram