Sekeتورکمن نیوز - اخبار اقتصادی ایران: در این لحظه از بازار امروز پنجشنبه،‌ قیمت سکه بهارآزادی، سکه امامی و هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته افزایش یافته، در حالی که تا این لحظه از ارزش نیم‌سکه کاسته شده و ربع‌سکه و سکه گرمی با قیمت‌های روز گذشته خود معامله می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، درپی کاهش قیمت طلا و سکه در بازار روز گذشته، قیمت سکه به زیر یک میلیون تومان رسید. به طوریکه در ساعات پایانی بازار قیمت سکه بهارآزادی و سکه امامی به ترتیب 994 هزار تومان و 998 هزار و 800 تومان گزارش شد. این در حالی است که قیمت آنها در بازار امروز، روندی صعودی به خود گرفته و تا این لحظه از بازار با افزایش قیمت همراه شده‌‌اند و دوباره نرخ تمام سکه به مدار یک میلیون برگشت.

در این لحظه قیمت سکه بهارآزادی، سکه امامی و هرگرم طلای 18 عیار به ترتیب هفت هزار تومان، سه هزار و 600 تومان و 460 تومان افزایش یافته‌ و به ترتیب با قیمت‌های یک میلیون و یک هزار تومان، یک میلیون و دو هزار و 400 تومان و 101 هزار و 940 تومان گزارش شده‌‌اند.

البته تا این لحظه از بازار امروز، قیمت نیم‌سکه دو هزار تومان کاهش یافته و ربع‌سکه با قیمتی ثابت نسبت به روز گذشته گزارش شده است.

همچنین در لحظه تنظیم گزارش، قیمت امروز سکه گرمی اعلام نشده و همچنان با قیمت روز گذشته به فروش می‌رسد./اقتصاد نیوز

Nerkhe Seke

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

افزایش 23درصدی مصرف بنزین در استان گلستان

دولت محمد آزادی شاعر و عارف تورکمن

پیام تشکر حسن صادقلو از حضور حماسی مردم در انتخابات

لیست ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در ۱۲8 حوزه انتخابیه کشور با اس

زلزله 3.3 ریشتری رامیان در شرق گلستان را تکان داد

قزاقستان و ترکمنستان برای 10 میلیون تن بار از خط آهن اینچه‎ب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram