roshde 28 darsadi daramad golestan 01تورکمن نیوز- اخبار اقتصادی: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: وصول درآمدهای استان گلستان در سال ۹۴ رشد ۲۸ درصدی داشته است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، داود طبرسا در حاشیه بازدید استاندار گلستان از اداره‌کل امور اقتصـادی و دارایی استان اظهار داشت: در سال 94 از 347 میلیارد و 700 میلیون تومان درآمدهای استان گلستان، تاکنون تحقق 100.2 درصدی را شاهد بودیم که 28 درصد افزایش داشته است.

وی درصد تحقق درآمدهای مالیاتی در 12 ماهه سال 94 را 104 درصد تا کنون اعلام کرد و افزود: درآمدهای مالیاتی استان گلستان 34 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان تصریح کرد: امسال سال سختی را پیش رو داشتیم اما تاکنون حقوق و عیدی کارکنان دولت پرداخت شده و پرداخت‌های تملک دارایی سرمایه‌ای هم با تخصیص بیش از 50 درصد بوده که تاکنون به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شده است.

طبرسا با اشاره به سهام عدالت گفت: با توجه به استناد ماده 11 آیین نامه اجرایی افزایش ثروت خانواده‌های ایرانی مهلت آزادسازی سهام عدالت 10 ساله در نظر گرفته شده که دولت تدوین لایحه آزاد سازی سهام عدالت را در دستور کارخود قرار داده که امیدواریم در سال 95 وضعیت سهام عدالت تعیین و تکلیف شود.

وی راه‌اندازی سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری در سطح استان برای ارائه بهترخدمات مربوط به اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری و کسب رتبه برتر معاونت اقتصادی اداره‌کل در بین معاونت‌های اقتصادی استان‌ها، همچنین کسب رتبه نخست اداره هماهنگی و تطبیق حساب‌های اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در ارائه صورتحساب عملکرد بودجه سال 93 دربین استان‌های منطقه 2 کشور را از مهم‌ترین عملکردها و افتخارات سال 94 اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

توقف طرح انتقال آب گلستان به استان سمنان

كشف يك ميليارد ريال كالاي قاچاق در گنبدكاووس

الیاس هیوه‌چی: ایجاد دهکده توریستی، سنتی قوم تورکمن در آق قل

آداب و رسوم سیستانی‌ها در عید فطر

احداث نخستین آسمان‌نمای دیجیتال استان گلستان در گنبد کاووس ک

رکورد مصرف در گلستان شکسته شد/آغاز بحران برق

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram