proje vagozari 62تورکمن نیوز- اخبار اقتصادی: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: ۶۲ پروژه عمرانی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان گلستان برای واگذاری به بخش خصوصی شناسایی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، حسین پیش‌قدم، صبح امروز در کارگروه تملک دارایی استان گلستان اظهار داشت: به‌ منظور شناسایی پروژه‌های با قابلیت واگذاری به بخش خصوصی استان گلستان 2 کمیته واگذاری و ساماندهی در استان در نظر گرفته‌ شده است.

وی افزود: پروژه‌های قابل‌ واگذاری و مشکل‌دار نیز باید اعلام شود تا مشکلات این پروژه‌ها برطرف شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان تصریح کرد: در قالب این پروژه‌ها، پروژه‌های ملی که از دست استان خارج است نیز می‌توان اعلام کرد تا در کلان کشور به دنبال آن برویم.

به گفته وی، به‌شدت به دنبال این هستیم و با وجودی که هنوز پروژه‌ای به مرکز اعلام‌ نشده اما تعداد پروژه‌های معرفی‌شده عملکرد خوبی را نشان می‌دهد.

پیش‌قدم اظهار کرد: در این قالب، تنها پروژه‌های نیمه‌تمام معرفی نمی‌شوند بلکه پروژه‌های جدید یا به اتمام رسیده را نیز می‌توان واگذار کرد.

وی افزود: تاکنون جهاد کشاورزی 2 پروژه، آب منطقه‌ای 3 پروژه، میراث فرهنگی 2 پروژه، آموزش‌وپرورش 7 پروژه، منابع طبیعی 2 پروژه، محیط‌زیست 3 پروژه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی 4 پروژه، فنی و حرفه‌ای یک پروژه، شیلات و آبزی‌پروری 3 پروژه، ارشاد 12 پروژه، راه و شهرسازی 3 پروژه، آب و فاضلاب روستایی 5 پروژه، آب و فاضلاب شهری 5 پروژه و ورزش و جوانان 10 پروژه را معرفی کرده‌اند./ تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

اجرای طاباق سعادتی پیشکسوتی که ترکمنستان در پی بردنش است

در سه دیدار بعدی برای کسب امتیاز می‌جنگیم/جذب بازیکن در نیم

کشف زمین خواری 4 میلیارد ریالی در گرگان

تردد بیش از سه میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان گلستان

هیات نظارت از افراد بی‌طرف برای صندوق‌های رای استفاده کند‌ /

وزش باد شدید در شهرهای گلستان و ترکمن صحرا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram