khodro 01اخبار اقتصادي- توركمن‌نيوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: در سه‌ماهه امسال قیمت خودرو ۳۰۰هزار تا ۲میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سعید مؤتمنی با اشاره به اینکه از تیرماه تا اسفندماه سال گذشته خودرو با قیمت‌های متفاوتی نسبت به امسال در بازار عرضه می‌شود، اظهار داشت: از 19 فروردین ماه امسال قیمت انواع خودرو به‌بهانه‌های مختلف از جمله اعمال هزینه‌های قانونی مانند بیمه‌نامه شخص ثالث 300 هزار تا 2 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: افزایش قیمت خودرو توسط شرکت‌های خودروسازی در حالی اعمال شده که بنا به اذعان نمایندگان شرکت‌های بیمه نرخ بیمه‌نامه شخص ثالث از 50 تا 70 هزار تومان افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با یادآوری اینکه متولی نظارت بر بازار خرید و فروش خودرو سازمان حمایت است، گفت: اخیراً سایپا در ابلاغیه جدید خود به نمایندگی‌های این شرکت قیمت وانت پراید را بیش از یک‌میلیون افزایش داده و در سامانه فروش خود این خودرو را با قیمت 20 میلیون و 314 هزار تومان به فروش می‌رساند. این موضوع برای خریداران بسیار قابل تأمل است که شرکت براساس چه مواردی این افزایش قیمت را برای این محصول در نظر گرفته است.

مؤتمنی با اعلام اینکه باید مسئولان نظارت لازم را بر بازار خودرو داشته باشند، گفت: این افزایش قیمت‌ها در حالی از سوی شرکت‌های خودروسازی اعمال می‌شود که هنوز قیمت‌های جدید انواع خودرو در سال 96 توسط شورای رقابت منتشر نشده است.

به گزارش تسنیم، براساس مصوبه اردیبهشت ماه 95 شورای رقابت خودروسازى سایپا را به‌دلیل بهبود نبخشیدن کیفیت محصولات جریمه و افزایشى 0.4درصدی را برای قیمت محصولات این شرکت تعیین کرده بود.

منبع: تسنيم

مطالب مرتبط:

تبعات یک شوخی بچگانه/ از پادگان تا میله‌های زندان

ظرفیت ترانزیتی خطوط ریلی شمال ۳ برابر افزایش می یابد

با آغاز سال تحصیلی جدید حجم ترافیک شهری گرگان 30 درصد افزایش

تولید پنج مدل خودرو متوقف شد

علت درگذشت داور جوان فوتسال بانوان چه بود؟ / دختری که تا لحظ

دمای هوا در گلستان تا 10 درجه کاهش می‌یابد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram