ejlasie shahid golestan 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: یادمان‌های پیشنهادی اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان در کمیته یادمان‌ها و بناهای اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، رسول حسام، مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان در کمیته یادمان‌ها و بناهای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اظهار داشت: یادمان‌های شهیدان والامقام استان با مشارکت مردمی به سرانجام درخشانی می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه عزت، آرامش و امنیت امروز ما مرهون خون شهیدان است افزود: تلاش داریم تا مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم و این امر مهم را باید برای تاریخ فردا نهادینه کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری گلستان تصریح کرد: کمیته یادمان‌ها و بناهای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان تاکنون 6 جلسه کاری در استان برگزار کرده تا فرآیند کارهای آتی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های کنگره 4 هزار شهید در جامعه اثرگذار باشد.

حسام گفت: بررسی دقیق یادمان‌ها به‌عنوان یک اثر هنری تأثیرگذار، با محتوا و مشارکت مردم حداکثر تا پایان شهریورماه سال آینده به اتمام برسد.

معاون مهندسی سپاه نینوای گلستان هم در این جلسه گفت: همه فعالیت‌های در حال انجام در راستای کنگره 4 هزار شهید برای انجام‌وظیفه و فرصت خادمی شهداست تا بتوانیم گوشه‌ای از رشادت‌های شهیدان سرافراز ما را به نسل جوان معرفی کنیم.

سرگرد رجبعلی فرامرزی افزود: نسل جوان امروز و فردای ما باید حافظ ارزش‌هایی باشند که شهیدان برای آن جان خود را تقدیم کردند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ و گسترش جبهه مقاومت در کشور و دنیا باید با حضور نسل باغیرت پایدار شود اظهار کرد: تصاویر شهدا در مسیر 240 کیلومتر جاده اصلی گلستان به خراسان شمالی با مکان‌یابی‌های انجام‌شده با طراحی زیبا نصب می‌شود تا مردم درگذر از این جاده‌ها چهره شهیدان را ببینند.

در ادامه این جلسه ضمن معرفی طراحی این یادمان‌ها در مورد چگونگی اجرای آن‌ها بحث و تبادل‌نظر شد./ تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

 

مطالب مرتبط:

اشک شوق روستائیان مناطق مرزی شهرستان مراوه‌تپه استان گلستان

دستگیری صیادان غیرمجاز در استان گلستان

اولویت درختکاری در شمال استان گلستان

نگاهی به برخی جاذبه‌های گردشگری استان گلستان

برپایی پایگاه ثبت نام اینترنتی رایگان در ستاد سرشماری استان

زمین گرمای امروزی را 125 هزار سال پیش تجربه کرده است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram