b_300_300_16777215_00_images_Asgar-Nodehi.jpgتورکمن نیوز- گنبد: رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال چهار پایگاه 'امداد و نجات و ایمنی و سلامت' برای کمک و راهنمای مسافران در این شهرستان افتتاح می شود.

 

اصغر نودهی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پایگاه ها از بیست و پنجم اسفند تا 17 فروردین سال آینده آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران می باشند.

وی با بیان اینکه در این پایگاه ها خدماتی نظیر امداد و نجات ، کمک های اولیه پزشکی و راهنمای مسافران ارائه می شود، افزود: در مجموع این 4 پایگاه 428 نفر روز به مسافران و گردشگران نوروزی به این شهرستان، خدمات ارائه خواهند کرد.

نودهی، در خصوص دو پایگاه راهنمای مسافران نوروزی، گفت: یکی از این پایگاه ها در محل برج قابوس بن وشمگیر و دیگری در میدان امام علی (ع) در ورودی شهر گنبدکاووس از سمت آزادشهر به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

به گفته وی، این دو پایگاه و همچنین اجرای طرح سحاب جمعا 198 نفرروز به مردم خدماتی نظیر انجام تست قند خون ، فشار خون و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ارائه می کنند.

وی گفت: ارسال پیام های خوش آمدگویی و اجرای طرح سحاب (دوچرخه سواران امدادگر) و توزیع کتابچه آموزشی و امدای و نیز اقلام فرهنگی از دیگر برنامه های جانبی در این پایگاه ها می باشد.

رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس همچنین درخصوص سه پایگاه امداد و نجات این جمعیت در ایام تعطیلات نوروز 94، گفت: یک پایگاه در

ابتدای حوزه استحفاظی این شهرستان از سمت آزادشهر در روستای 'قره سو' با 60 نفرروز، یک پایگاه ثابت دیگر در سه راهی اینچه برون با 100 نفرروز به مسافران خدمات امداد و نجات ارائه می کند.

وی افزود: پایگاه شبانه روزی ' ایی آر تی ' با 60 نفر روز در محل جمعیت هلال احمر پاسخگوی سوانح و مشکلات مسافران خواهد بود.

نودهی افزود: از دو فروند پاراموتور نیز برای جستجو و نجات و اطلاع رسانی ویژه حوادث غیرمترقبه از طریق هوا و نیز امداد آمبولانس

موتوری از محل پلیس راه رامیان تا ورودی شهر گنبدکاووس استفاده می شود.

وی اضافه کرد: سه دستگاه خودروی امداد و نجات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس به همراه پزشکان ، امدادگران و ... در حوزه بخش مرزی داشلی برون این شهرستان درایام تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات ارائه خواهند کرد.

به گفته وی، تمامی امدادگران و جوانان هلال احمر شهرستان گنبدکاووس طی یک ماه گذشته در دوره های مختلف باز آموزی شرکت کردند.

شهرستان گنبدکاووس با ٣٢٥ هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

مطالب مرتبط:

جشن ازدواج ۴۳ زوج جوان در شهرستان گمیشان برگزار شد

هفته پنجم کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس برگزار شد

آتش‌سوزی در دو برج مسکونی امارات+عکس

«کودتا» در ترکیه حرام شد

پاکسازی نقاط آلوده به موادمخدر در 14شهرستان گلستان

محور کنارگذر شهر گنبدکاووس یک گام تا اراده مسئولان گلستان بر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram