A Q Qarraviاخبار گنبدکاووس- تورکمن نیوز: در راستای ارائه خدمات به شهروندان و ساماندهی معابر و کوچه های فاقد نام و سهولت در امر آدرس‌ یابی، روز دوشنبه 24 آبان ماه جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در صحن شورای شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و  ورزشی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس در این رابطه گفت: نامگذاری خیابان ها و کوچه های شهر یکی از نیازهای مدیریت شهری و از جمله حقوق شهروندان محسوب می‌شود و نامگذاری صحیح نقش بسزایی در سهولت شناسایی معابر توسط عابران، رانندگان و نهادهای خدماتی مثل اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس دارد.
عبدالغفور غراوی افزود: شورای اسلامی شهر با در نظر گرفتن جوانب مختلف و ریشه های تاریخی، ملی، مذهبی، اجتماعی و پس از تصویب نهایی در کمیته نامگذاری، نسبت به تعیین  نام و نصب تابلو در معابر سطح شهر اقدام خواهد نمود.
وی افزود: در این راستا از شهروندان درخواست می شود، پیشنهادات خود مبنی بر نامگذاری و نصب تابلو معابر را با ارائه مستندات  به دبیرخانه شورای اسلامی شهر ارائه نمایند.

photo 2016 11 16 10 59 09

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گنبدکاووس  افزود: در این جلسه مقرر شد، در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا و تکریم از خانواده شهدای محله ی چای بویی گنبدکاووس تابلو شهدای چای بویی در ابتدای ورودی محله طراحی و نصب خواهد شد.
غروای گفت: علاوه بر این با تصویب شورای اسلامی شهر و با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره نمایندگان فقید مردم شریف شهرستان گنبدکاووس و داشلی برون در ادوار گذشته تمثال شهید معمی هلاکو ، شهید اترک طیار و مرحوم نقدی گل چشمه در مبادی ورودی شهر نصب خواهد شد.

خبرنگار: مصطفی صبوحی                   انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

تولید یک میلیون و 500هزار تن گندم در گلستان/پایان برداشت

دعوت دادستان آمریکایی به کباب ترکی بعد از بازداشت ضراب+عکس

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح گازرسانی به روستای تا

گزارش کسب نخستین امتیاز المپیکی تیم‌ملی والیبال ایران مقابل

خودکشی دانشجوی شهید بهشتی در دانشگاه / خودش را از ساختمان دا

به دلیل بی‌توجهی به مقررات تعطیلی 85 کارگاه ساختمانی در گلست

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram