Tajlil Oliaاخبار گنبد- تورکمن نیوز: مراسم تجلیل از انجمن‌های اولیا و مربیان برتر ملی و استانی مدارس شهرستان گنبدکاووس روز سه شنبه به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان و بهداشت روان (24 تا 30 مهر) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، در این مراسم که در محل خانه معلم شهر گنبدکاووس برگزار شد، از پنج انجمن برتر اولیا و مربیان مدارس این شهرستان درسطح ملی و 18 انجمن برتر درسطح استانی که درسال تحصیلی گذشته این موفقیت ها را کسب کردند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس دراین مراسم با گرامی داشت هفته پیوند اولیا و مربیان و بهداشت روان، گفت: انجمن های اولیا و مربیان از موثرترین تشکل های مردم نهاد در نظام تعلیم و تربیت در مدارس هستند.
سیدصالح رفعتی باتاکید برضرورت استفاده بیشتر از ظرفیت فکری، معنوی و تخصصی اولیای دانش آموزان، افزود: مشارکت خانواده ها نباید تنها به مسائل مالی باشد بلکه مدیران باید از مشارکت فکری، معنوی و تخصصی اولیا نیز استفاده نمایند.
وی گفت: امروز بسیاری از خانواده ها دارای تفکرات خلاق و مشاغل تخصصی اند که باید از این نوع مشارکت آنان در پیشبرد اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.
رفعتی بااشاره به افزایش آسیب های اجتماعی درجامعه، اضافه کرد: امروز انجمن های اولیا و مربیان مدارس بایستی با برگزاری کلاش های آموزش خانواده نسبت به آگاهی بخشی به آنان درجهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش نمایند.
وی تصریح کرد: انجمن ها می توانند برای رشد علمی، مهارت های زندگی، اوقات فراغت و اردوهای علمی و گردشگری دانش آموزان و خانواده ها با همکاری مدیران برنامه ریزی و تصمیم سازی نمایند.
در این مراسم یک کارشناس مذهبی نیز در خصوص جایگاه تربیت در آموزه های دینی مطالبی را بیان کرد.
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس در شرق استان گلستان در سال تحصیلی جاری 66 هزار دانش آموز را زیر پوشش دارد که در 420 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند، ضمن اینکه حدود 3هزار و 500 نفر از اولیای دانش آموزان نیز عضو انجمن اولیا و مربیان این تعداد مدارس گنبدکاووس می باشند./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

چهار سارق کابل‌های برق در گنبدکاووس دستگیر شدند

نتايج بررسي صلاحیت كانديداهاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در

بارندگی خسارتی به شهرها و روستاهای گلستان نزد

برگزاری هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس

2 بازیکن جدید به تیم والیبال هاوش گنبدکاووس پیوستند

آغاز کشت کلزا در شهرستان گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram