photo 2016 10 08 1117 49 24اخبار گنبد- تورکمن نیوز: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: زیرساخت‌های لازم در مرز اینچه‌برون با کشور ترکمنستان باید نصب تا اعمال قانون انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان اظهار داشت: این مرز یکی از حساس‌ترین مرزهای کشور است و باید زیرساخت‌های لازم در آن نصب و اعمال قانون انجام شود.

وی افزود: درست است که در امت اسلام مرزی وجود ندارد اما باید برای اعمال حاکمیت و رسیدگی به معیشت مردم از خط فرضی که تعیین شده مراقبت شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به مرز اینچه‌برون افزود: این مرز از سابقه تاریخی برخوردار است و مرزنشینان فهیم و خوبی دارد که عرق ملی بسیار خوبی داشته و نسبت به برخی مناطق شهری از نظر همگرایی با نظام نمره بالایی دارند.

رضایی با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی در مرز گفت: احداث این ساختمان و برجک در معیشت و ایجاد شغل در این منطقه تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: شوق و معیشت دو دغدغه مهم دولت و مجلس است و این زیرساختها در اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم مؤثر بوده و در کاهش بیکاری تأثیر دارد.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ما وظیفه داریم برای توسعه کشور و آسایش و امنیت مردم تلاش کنیم./تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اطلاع رسانی صحیح از بروز شایعات در جامعه جلوگیری می‌کند

تنها جوان ایرانی دارای دکترای فیزیک لیزر در ایران مبتلا به س

تجمع ولگردها در تولد 128سالگی چارلی چاپلین!+ عکس

رشد وصولی ۲۶ درصدی درآمدهای استان گلستان

افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۴۷پروژه در استان گلستان

گلستان قهرمان مچ اندازی کشور

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram