M Tane Gonbadi 1اخبار ویژه گنبد کاووس- تورکمن نیوز: شهردار گنبدکاووس گفت: پرداخت به موقع عوارض سالیانه خودرو در توسعه خدمات شهری نقش موثری دارد و شهروندانی که عوارض سالیانه خود را به موقع پرداخت کنند مشمول جریمه نخواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مهندس منصور طعنه گنبدی در گفتگو با خبرنگار تورکمن‌‌نیوز اظهار داشت: کلیه خودروها می‌بایست متناسب با قیمت خودرو سالیانه مبلغی را به عنوان عوارض خودرو به شهرداری پرداخت نمایند.
شهردار گنبد افزود: مبالغ عوارض هر سال از طرف سازمان امور مالیاتی کشور به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود و مالکین خودروها موظف به پرداخت به موقع آن می‌باشد. در صورت عدم پرداخت به موقع عوارض، مطابق با بند  "و" ماده 46قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1387/02/17 پرداخت عوارض سالیانه خودرو و عوارض حمل و نقل برون شهری مسافر پس از موعد مقرر موجب تعلق جریمه ای معادل 2%(دو درصد) به ازاء هر ماه نسبت به مدت تاخیر خواهد داشت.
مهندس گنبدی در ادامه تصریح کرد: شهروندان با برنامه‌ریزی در پرداخت عوارض خود در توسعه و پیشرفت شهر سهیم باشند.
وی ادامه داد: از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها تأمین رفاه و ارائه خدمات شهری به مردم است.
وی افزود:  از آن جایی که شهرداری منبع پایدار مالی ندارد و تنها از طریق برخی موارد و از جمله عوارض تأمین مالی می‌شود لذا شهروندان باید در پرداخت به موقع این مهم، نهایت دقت را داشته باشند ضمن اینکه با پرداخت به موقع مشمول جریمه دیرکرد نشوند چرا که جرایم تاخیر بخشودگی ندارد.
شهردار در ادامه تصریح کرد: شهروندان گنبد کاووس در سال‌های گذشته بیشترین مشارکت را در پرداخت عوارض شهری داشته‌اند،  امیدواریم این روند نیز ادامه داشته باشد.

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

کشف 70 کیلوگرم گوشت گراز از متخلفان شکار در گرگان

اعلام اولویت‌های دادگستری گلستان در سال 1395

سعیدی: هدف طرح بیمه ازدواج، کاهش طلاق، ایجاد انگیزه به جوانا

۲۳ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی در گلستان مصرف شد

رشد ۲۳ درصدی خشونت گفتاری در پرونده‌های ورودی دادگستری گلستا

کشف ۴۵ هزار عدد داروی غیرمجاز در آزادشهر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram