Madrese Aqpoor 4تورکمن نیوز – اخبار ویژه گنبد: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس از احداث مدرسه در روستای قولجه‌تپه دهستان باغلی‌مرامه این شهرستان توسط خیر سرشناس گنبدی اطلاع داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، اصغر نودهی دوشنبه صبح در گفتگو با خبرنگار تورکمن نیوز اظهار داشت: یک باب مدرسه دوره تحصیلی ابتدایی در روستای قولجه‌تپه بخش مرکزی شهرستان گنبد کاووس با 2 کلاس به متراژ 97 متر زیربنا توسط خیر مدرسه‌ساز حاج آنا‌محمد آق‌پور قابوس احداث شد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: لازم است برای تحقق شعار امسال بخش خصوصی به کمک دولت بیاید بر همین اساس این خیر گرانقدر برای ساخت مدرسه در روستای قولجه‌تپه بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال تخصیص کرد.

photo 2016 07 25 10 16 34

نودهی تصریح کرد: با توجه به اهمیت فضای آموزشی مناسب بعد از بازدید این خیر گنبدی از محل تحصیل قبلی دانش‌آموزان که در یک کانکس فلزی و نامناسب بودند تصمیم به احداث این مدرسه گرفت.
رئیس هلال احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: این مدرسه با تمام استاندارد‌های آموزشی در 2 کلاس جمعا 97 مترمربع و با 20 متر سرویس بهداشتی در زمینی با ملک بلامعارض به مساحت 15 هزار متر احداث گردید.
وی در پایان گفت: دبستان هلال – یادمان مرحوم نوروز محمد آق‌پور قابوس به زودی توسط مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهرستان گنبد کاووس با جمعیتی بالغ بر 360 هزار نفر و بیش از 160 روستا بزرگترین شهر در شرق گلستان بعد از مرکز استان می‌باشد.

 

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

آغاز تمرینات سردار آزمون مهاجم تیم‌ملی در زادگاهش

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی گلستان: ۱۰ جایگاه سوخت جدید در گلس

مرگ 7 نفر در گلستان بر اثر برق گرفتگی

نخستین شهرک گیاهان دارویی کشور در گلستان راه‌اندازی می‌شود‌

یک کارگاه تولیدی مبل در شهرک صنعتی آق قلا خاکستر شد

تدوین ۳۴ استاندارد ملی در استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram