Sakhtman j Polis Rتورکمن نیوز- اخبار گنبد: فرمانده انتظامی استان گلستان، ارائه خدمات مطلوب به مردم را از راهبردهای اصلی ناجا دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی، ارائه خدمات به مردم در كنار انجام وظایف سازمانی را وظیفه خود می‌داند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سردار سرتیپ دوم سیدمحمود میرفیضی، ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) شهرستان گنبدكاووس، گفت: مردم ایران بهترین مردم دنیا هستند و نیروی انتظامی افتخار می كند كه خادم چنین مردمی است.
وی افزود: بخش های مختلف انتظامی، ارائه خدمات مطلوب به مردم كه رضایت مندی آنان را نیز به همراه داشته باشد، سرلوحه كار خویش قرار داده اند، زیرا معتقدیم رضایت مندی مردم برای این سازمان مردمی، تولید قدرت و سرمایه اجتماعی می كند.
سردار میرفیضی اضافه كرد: نیروی انتظامی در راهبرد ارائه خدمات مطلوب به مردم و جلب رضایت مندی آنان، به استفاده از ظرفیت نیروی انسانی درون سازمانی و نگاه جهادمحوری در بیرون از سازمان، توجه ویژه دارد.
وی با اشاره به برنامه پنج ساله انتظامی گلستان در بهسازی و یا احداث ابنیه های انتظامی در سطح استان تصریح كرد: با وجود مشكلات و تنگناهای مالی چند سال اخیر، وضعیت ابنیه ها انتظامی بهتر شده است اما هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله داریم.
فرمانده انتظامی گلستان به احداث ساختمان پلیس راهور گنبدكاووس اشاره كرد و گفت: احداث این ساختمان باتوجه به اهمیت موضوع و ارائه خدمات راهنمایی و رانندگی این شهرستان به مردم شرق استان، درسال 94 آغاز شد و در 9 ماه به پایان رسید.
سردار میرفیضی افزود: برای عملیات اجرایی ساختمان راهور گنبدكاووس و تجهیز آن درمجموع 15 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات عمرانی ناجا هزینه شده است ضمن اینكه احداث ساختمان پلیس راه گنبدكاووس - مراوه تپه نیز درسال جاری در دستور كار قرار دارد.
سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده انتظامی گنبدكاووس نیز دراین مراسم ضمن قدردانی از تلاش های فرمانداری و شهرداری برای اختصاص زمین به منظور احداث ساختمان پلیس راهور شهرستان، گفت: در پنج سال گذشته اقدامات خوبی برای بهسازی و بازساری كلانتری ها و پاسگاه های انتظامی شهرستان انجام شده است.
درمراسم افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور گنبدكاووس كه در زمینی به مساحت 2040 متر مربع و با زیربنای 550 مترمربع در دو طبقه احداث شده است، معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدكاووس، شهردار، اعضای شورای تامین و برخی مسئولان این شهرستان حضور داشتند.
شهرستان گنبدكاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

توافق هسته ای ایران و 1+5 در لوزان شامل چیست؟

۱۰ تیتر داغ دنیای آی‌تی از محاکمه ۴ هکر روسی یاهو تا واکنش ب

بیانیه سازمان حج و زیارت در خصوص حج تمتع سال 1395

تشییع پیکر شهید منا بی‌بی عایشه گرگانی امروز در گنبد

توجه ویژه وزارت صنعت به بخش تولید در سال ۹۵

حضور نوجوان گلستانی در رقابت های قهرمانی جهان والیبال

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram