Kampein Gonbad Faqirتورکمن نیوز- اخبار گنبد: نماینده اعضای کمپین گنبد منهای فقر می گوید: از زمان راه اندازی این کمپین تاکنون مردم خیر و نوعدوست این شهرستان یک هزارو 500 دست لباس گرم و 60 میلیون ریال وجه نقد اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، رضا سرایلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لباس های جمع آوری شده 15 درصد نو، 75 درصد دست دوم قابل استفاده و 10 درصد مستعمل هستند.
وی با بیان ایکه کمک های نقدی مردم خیر صرف خرید لباس های نو می شود، گفت: لباس های دست دوم نیز پس از شست و شو با لباس های نو بسته بندی و بین دانش آموزان نیازمند در مدارس این شهرستان توزیع می شود.
سرایلو اضافه کرد: اعضای این کمپین با همکاری آموزش و پرورش تعداد 600 نفر از دانش آموز نیازمند را در 20 مدرسه حاشیه ای شهر گنبدکاووس ازجمله 'اسلام آباد، افغان آباد، گدم آباد، آخوند آباد، یوسف آباد، بدلجه، سیدآباد، تقی آباد، زابل آباد و چای بویی' شناسایی کرده و کار توزیع لباس ها در پنج مدرسه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت این کمپین همچنان ادامه دارد، از شهروندان گنبدی خواست درصورت تمایل از طریق حساب اینستاگرام و تلگرام کمپین به نشانی gonbad_menhaye_faghr و یا تماس با شماره 09033001108 به این حرکت مردمی به پیوندند.
جمعی از جوانان فعال فرهنگی و اجتماعی شهرستان گنبدکاووس چندی پیش با برپایی کمپینی با عنوان 'گنبد منهای فقر' در فضای مجازی از مردم و خیرین دعوت به جمع آوری لباس گرم برای کودکان و دانش آموزان نیازمند این شهر نمودند.
کمپین گنبد منهای فقر با شعار 'زمستان است ... تو با مهربانی ات گرما ببخش” فعالیت خود را آغاز کرد و برخی مسئولان این شهرستان از جمله معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از غرفه های آنان در مقابل بوستان شهرداری بازدید کردند.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

مطالب مرتبط:

آغاز گردهمایی مدیران آموزش و پژوهش 5 استان کشور در گرگان

برگزاری پیاده روی استقامتی کارکنان پایور و وظیفه هنگ مرزی ات

دستگیری مادری به جرم سرقت در گنبد کاووس/کودک‌ربایی برای منحر

رئیس جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های مینودشت و گالیکش م

جشن دهه فجر و همایش افتتاحیه 142 پروژه عمرانی در سالن ارشاد

رابطه نوع گروه خونی و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و سکته

دیدگاه‌ها  

+2 #1 پیشنهادجعفراونق 1394-09-10 13:52
باسلام خدمت دوستان زحمت کش کمپین خواهشمنداست ازقبول لباسهای دست دوم خودداری فرمایید که به نظرمن اصلا کاردرستی نمیباشدودرشان دوستان مدرسه ای ما که عزت دارند نیست که ازان لباسها استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram