Hamidi Farmandar02تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد کاووس: فرماندار ویژه گنبدکاووس از کمبود پزشک متخصص و فضای فیزیکی برای بیماران اورژانسی در بیمارستان خاتم‎الانبیاء این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، محمد حمیدی امشب در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبد اظهار کرد: ازدحام بیماران اورژانسی در بیمارستان خاتم‎الانبیاء به دلیل کمبود فضای فیزیکی و پزشک متخصص است که این نیازها باید ارائه شود.

وی جمعیت شهرستان گنبدکاووس را 355 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: گنبدکاووس 200 روستا دارد در حوزه بهزیستی اورژانس اجتماعی به سطح یک ارتقاء داده شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس از احداث سالن‎های چندمنظوره برادران برای برگزاری آزمون‎های فنی و حرفه‎ای در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت علم و دانش و اختراعات جدید نیاز به آموزش یک ضرورت اساسی است توسعه تجهیزات فنی و حرفه‎ای نیازمند تخصیص اعتبار است.

حمیدی با بیان اینکه کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس باید دائر شود، ابراز داشت: شعبه تامین اجتماعی دارای ساختمان قدیمی است که باید مبادرت به ایجاد ساختمان جدید کرد امیدواریم تا دهه‎فجر پارت COD بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس به بهره‎برداری برسد.

وی افزود: مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان نیمه‎کاره است که استعداد خوبی برای تکمیل دارد.

 

چهار تعاونی مرزنشین در شهرستان گنبدکاووس فعالیت می‎کند

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه چهار تعاونی مرزنشین در شهرستان گنبدکاووس فعالیت می‎کند، خاطرنشان کرد: این تعداد تعاونی دارای 25 هزار عضو هستند و اعضای بخش داشلی‎برون دارای کارت سهمیه ارزی هستند که این مسئله تنش‎های مردمی و اجتماعی را به وجود آورده است.

حمیدی بیان داشت: وجود کارت‎های سهمیه ارزی نه تنها مشکلی را از مرزنشینان حل نمی‎کند بلکه زمینه سوءاستفاده برخی افراد را فراهم آورده است.

وی با تاکید بر اینکه اثرات تعاونی‎های مرزنشین باید شفاف‎سازی شود بر لزوم تجمی تعاونی‎های مرزنشین در استان گلستان تاکید کرد و گفت: وقتی سرمایه‎های متمرکز شوند می‎توان کار اقتصادی کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس از وجود 2 هزار تعاونی در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعاونی‎ها 42 هزار عضو دارند و 10 درصد جمعیت شهرستان گنبدکاووس به عضویت تعاونی درآمدند.

حمیدی بر لزوم بازنگری قانون تعاونی‎ها تاکید کرد و بیان داشت: تعاونی‎ها قانونی دارند که به موجب آن باید چند نفر سرمایه‎گذاری کنند اما اثرات مضری بر اقتصاد وارد می‎کنند و زمانی که دچار مشکل می‎شوند تنش‎های آنان متوجه ما است./فارس‌نیوز

مطالب مرتبط:

ماجرای دستگیری دوچرخه‌سواران در علی‌آباد‌کتول

افزایش 4800 میلیون مترمکعبی ظرفیت آب تنظیمی سدها در دولت یاز

سم پاشی های مکرر در اینچه برون نسل روباه ترکمنی را به یک قدم

53 کاروان زائران ایرانی در حادثه منا آسیب دیدند

مهم‌ترین پروژه ملی در کشور کاهش فرآیند کربن در طبیعت

اقامه نماز در جامعه و ادارات باید جدی گرفته شود

دیدگاه‌ها  

+3 #1 پاسخ: کمبود پزشک متخصص و فضای فیزیکی در بیمارستان گنبدکاووستورکمن 1394-08-22 21:05
تا زمانیکه بعضی از پزشکان غیرمتعهد درآمد بسیار هنگفتی از مطب های خود در میارن، امید به پیوستن آنها و انجام وظیفه در بیمارستانها خیالیست بس باطل.
باید بساط مطب ها مانند دیگر کشورها برچیده شود و بیماران به طرف بیمارستانها و کلینیک ها هدایت شوند.
تا هم غصه پول و هم درد و رنج مریضی نکشند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram