Vizit Rayganتورکمن نیوز- گنبد: رئیس اداره هماهنگی عملیات بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر گفت: دوهزار و ۴۲۴ نفر توسط پزشک عمومی در مانور منطقه ای تیم بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) ویزیت رایگان شدند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکن نیوز: رامین کهن خاکی با بیان این نکته که به ۳۸۶ نفر خدمات مامائی در این مانور ارائه شد، افزود: در ۶ روستای شهرستان گنبد به ۵۰۶ نفر خدمات پرستاری، ۵۴۹ نفر خدمات مشاوره بهداشت روان و به ۳۲۴ نفر آموزش بهداشت محیط ارائه شد.

وی با بیان این نکته که این مانور در راستای حفظ و ارتقاء سطح آمادگی تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان های کشور انجام شده، افزود: به۴۲۳ نفر مشاوره تغذیه و ۸۳ نفر در این مانور به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند.

نماینده معاونت درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: در این مانور منطقه ای، تیم های واحد مراقبت های پایه بهداشتی (BHCU) در پنج منطقه از کشور (شمال غرب، شمال شرق، مرکز، جنوب غرب و جنوب شرق) همزمان با هفته بزرگداشت هلال احمر برگزار می شود.

کهن خاکی افزود: در منطقه شمال شرق کشور استان گلستان به عنوان استان آسیب دیده فرضی انتخاب شد و مانور مذکور در مناطق کم برخوردار این استان با حضور تیم های تخصصی استان های معین در روستاهای قولاق بورته، هوتن، خیرخوجه سفلی، آی تمر، نارلی داغ و کرند ازتوابع شهرستان گنبد کاووس بخش داشلی برون به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این مانور در مجموع با تیم های تخصصی متشکل از ۱۴ پزشک عمومی، ۱۷ کارشناس پرستاری، ۱۰ کارشناس مامائی، ۷ کارشناس بهداشت محیط، ۱۰ کارشناس بهداشت روان، ۶ کارشناس تغذیه، ۶ تکنیسین داروئی و ۲۴ نفر مسئول اجرا شد.

منبع: مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

رهبر معظم انقلاب اسلامی با دفن جان باختگان فاجعه منا در گلزا

ترافیک در جاده‌های استان گلستان پرحجم و روان است

روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد برگزار می‌شود

سخنی با نماینده مردم غرب گلستان در مجلس/ ما موفق نشدن شما را

برگزاری جشنواره موسیقی اقوام در گلستان

مراسم ساعت زمین خاموش در میراث جهانی گنبد قابوس/ افتتاح نمای

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram