Manovr Khamosh 2Aگنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری مانور استانی خاموشی برق روز هشتم آبان امسال به مناسبت هفته پدافند غیرعامل (6 تا 12 آبان) دراین شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی ترکمن های ایران، فرهاد شیبک روز سه شنبه درجلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان،گفت: در این هفته همچنین برنامه‌های متنوعی ازسوی ادارات و نهادها برگزار می‌شود.
وی، پدافند غیرعامل را از راهبردهای اساسی جمهوری اسلامی و مصون سازی بخش‌های مختلف در برابر تهدیدهای دشمنان از یک سو و مقابله با حوادث غیرمترقبه و کاهش خسارات آن ازسوی دیگر دانست.
وی افزود: برای تحقق این راهبرد که از منویات رهبری انقلاب نیز است، همه ادارات و نهادها و نیز مردم مسئول هستند.
شیبک با تاکید بر ضرورت استمرار و اصالت بخشی به حوزه پدافند غیرعامل از سوی ادارات و نهادهای مختلف، اضافه کرد: موضوع پدافند غیرعامل موضوعی صرفا نظامی نیست بلکه همه حوزه‌های عمومی را شامل می‌شود.
وی، آموزش، آگاهی بخشی و استانداردسازی را از موضوعات مهم پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: رعایت اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در این حوزه باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس از همه دستگاه‌ها و ادارات و نهادها درخواست کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را با استفاده از نقطه نظرات نخبگان به دبیرخانه پدافند غیرعامل شهرستان ظرف 48 ساعت آینده ارسال نمایند.
محمدعلی عربگلو رئیس اداره برق گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری مانور خاموشی برق در هشتم آبان در این شهر، گفت: در این مانور دو ساعته که با شرکت 15 تیم حوزه اتفاقات برق شهرستان برگزار می شود، برق 40 درصد مشترکان بدون اینکه دچار خاموشی شوند، به دیگر پست‌ها منتقل می‌شود.
احمد دستمرد معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با مهم دانستن مساله پدافند غیرعامل، برلزوم تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای همه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: این پیوست باید یک برنامه بلندمدت باشد تا با تغییر مدیران دچار فراموشی یا تغییر نشود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط:

اعلام برنامه‌های هفته گردشگری در استان گلستان

کمبود آب در برخی روستاهای جرگلان /در مصرف آب صرفه‌جویی کنید+

گنبدکاووس ظرفیت‌های زیادی برای ورود سرمایه‌گذاران دارد

پس از 17 سال مدیریت برگزاری کورس سوارکاری به شهرستان گنبدکا

ناز محمد پقه در آئینه خاطرات/ سارلی

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار 17 مرداد در سالن ارشاد استان گلس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram