farmandar 11oاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز-   معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وجود ۲۳۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات در این شهرستان، گفت: از این تعداد ۳۳ هزار دانش‌آموز رأی اولی شهرستان گنبدکاووس در انتخابات شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی پیش از ظهر امروز در همایش شور حضور با هدف مشارکت حداکثری با حضور رای اولی‌های شهرستان گنبدکاووس در باشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دوره چهار ساله دولت رو به پایان است و مردم باید برای تعیین سرنوشت سیاسی در انتخابات شرکت کنند.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: حضور شما رای اولی‌ها از جهات مختلف موثر است و حضور شما سبب میشود تا در ارزیابی استانی و شهرستانی در شرایط بهتری قرار گیریم.

وی تصریح کرد: شما باید برای مشارکت بیشتر در جامعه آماده شوید و مشارکت، رفتار و زندگی اجتماعی را آموزش ببینید و انتخابات تمرین و ممارست خوبی برای ایجاد روابط اجتماعی و مشارکت اجتماعی شما است.

کریمی یادآور شد: برای اینکه بتوانید از اتفاقات شهر و کشور خود مطلع باشید و در انتخابات تصمیم درستی برای انتخاب اصلح داشته باشید باید از اخبار روز جهان مطلع بوده و مطالعه زیادی در این رابطه داشته باشید.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به همان نسبت شان و جایگاه و احترام نظام افزایش خواهد یافت و عظمت نظام به عظمت حضور مردم بستگی دارد.

کریمی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در گنبدکاووس 196 روستا وجود دارد که جمعیت حوزه شهرستان بالغ بر 355 هزار نفر است که از این تعداد 155 هزار نفر در گنبدکاووس و بقیه در شهر اینچه‌برون و روستاها قرار دارند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: از تعداد یک‌هزار و 345 نفر نامزد ثبت نام شده 165 نفر در گنبدکاووس هستند که در روز گذشته یک‌نفر و امروز هم یک نفر دیگر انصراف داده و برخی افراد نیز احراز صلاحیت نشدند که در مجموع 150 نفر کاندیدا هستند و شما باید از بین این افراد 7 نفر را به عنوان شورای شهر انتخاب کنید.

وی افزود: در مرحله نخست حضور و مشارکت شما و در مرحله بعدی انتخاب صحیح شما می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه گنبد و افق روشن 4 سال آینده شهر داشته باشد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: گنبدکاووس از لحاظ ساختاری آمادگی بهترین شهر در کشور را دارا است زیرا این شهر دارای یک مدل شطرنجی و چهارراه‌های متصل به هم است که در کمتر شهری در کشور چنین ساختاری وجود دارد.

کریمی تصریح کرد: شما رای اولی‌ها باید با دقت و شناخت از نامزدهای شورای شهر افرادی را انتخاب کنید که مدیریت شهری را دانسته و به وظایف و تکالیف خود آگاه باشند و بتوانند به عنوان نماینده شما، شهرداری با فکر و ایده‌های خلاقانه برای توسعه شهر انتخاب کنند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در انتخابات گذشته گفت: در انتخابات دوره گذشته مردم استان گلستان بیش از 80 درصد مشارکت حضور داشتند و ما باید این دوره نیز برای حفظ این مقام در سطح کشور تلاش کنیم، زیرا همان‌گونه که قهرمان شدن مهم است، حفظ مقام قهرمانی سخت‌تر است و امید داریم با برنامه‌ریزی مناسب و مشارکت بیشتر مردم این دوره از انتخابات نیز مانند دوره گذشته درخشش یابیم.

کریمی اظهار داشت: امسال انتخابات شورای شهر گنبدکاووس بصورت الکترونیکی خواهد بود و این روش، کار را بسیار سهل و آسان کرده، به صورتی پس از اتمام زمان قانونی اخذ رای ما می‌توانیم در مدت زمانی 5 تا 10 دقیقه نامزدهای انتخاب شده در کرسی شورای شهر را اعلام کنیم.

فرج الله رزاقی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در این همایش اظهار داشت : در شهرستان گنبدکاووس، 230 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد، 33 هزار نفر رای اولی هستند.

وی اظهار داشت: شما رای اولی‌ها باید شرکت خود در انتخابات می‌توانید در توسعه سیاسی، اقتصادی و امنیت ملی کشور مشارکت داشته و دوستان و خانواده خود را برای این مشارکت ترغیب و تشویق کنید.

وی تصریح کرد: در شهرستان گنبدکاووس 63 هزار نفر دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند که این افراد می‌توانند در بین جامعه و خانواده خود شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کرده و دیگران را به حضور در پای صندوق رای تشویق کنند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: دانش‌آموزان به عنوان همیاران انتخاباتی می‌توانند در فرصت باقیمانده در بزرگترین نماد اجتماعی کشور مشارکت کرده و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری مردم را به مشارکت گسترده‌تر ترغیب کنند./تسنیم

مطالب مرتبط:

ترکمنستان در آستانه افتتاحیه کریدور حمل و نقل ریلی «ترکمنستا

حضور 9 تیم از گلستان در مسابقات والیبال ساحلی کشور در مازندر

اجرای طرح ملی همای رحمت در استان گلستان

معرفی نامزدهای مجلس مورد حمایت اصولگرایان در استان گلستان

طلاق‌های عاطفی و نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌گیری آن

71 طرح اشتغالزای صندوق کارآفرینی امید در گنبدکاووس به بهره‌ب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram