Farmandar Vije 5 Eاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، علما و روحانیون را از پیشگامان ترویج فرهنگ اسلامی دانست و از آنان خواست، پیامدهای آسیب‌های اجتماعی را بیشتر به مردم گوشزد نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه استانداری گلستان مهندس عبدالقدیر کریمی درنشست با علما و برخی معتمدان اهل سنت گنبدکاووس با موضوع اجلاسیه استانی نماز، گفت: امروز آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر، طلاق و خودکشی از دغدغه‌های اصلی مسئولان ارشد نظام و دولت و نیز بسیاری از خانواده‌ها است.
وی افزود: برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بویژه ظرفیت علما و روحانیون استفاده شود.
کریمی اضافه کرد: برگزاری اجلاسیه استانی نماز با موضوع نقش نماز درکاهش آسیب‌های اجتماعی در روز هشتم اسفند به میزبانی گنبدکاووس، فرصت مناسبی برای تبیین آثار و پیامدهای زیانبار آسیب‌های اجتماعی بر بنیان خانواده و جامعه و نیز بیان آثار و برکات نماز در پیشگیری از این آسیب‌ها می باشد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به نقش و جایگاه علما و روحانیون در جامعه و اقشار مختلف مردم، گفت: این جایگاه فرصت خوبی برای آگاه کردن خانواده‌ها بویژه نسل جوان با آسیب‌های اجتماعی است.
فرهاد شیبک گفت: برای برگزاری اجلاسیه استانی نماز در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس پیش بینی حضور 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم شده است.
امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه برون نیز دراین نشست با اشاره به جایگاه و فضیلت نماز در آموزه‌های دینی، گفت: نماز از مهمترین ارکان دین اسلام است که باید برای اقامه آن اهتمام جدی داشت.
آخوند مدد هوشمند، افزود: امروز همه ما وظیفه داریم تا فضیلت و معنویت نماز را برای آحاد مختلف مردم بویزه جوانان گوشزد کنیم زیرا نص صریح قرآن است که نماز خواندن انسان را از منکرات باز می‌دارد.
دراین نشست رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و برخی از شرکت‌کنندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
دومین اجلاسیه استانی نماز در روز هشتم اسفند 95 با حضور استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و یکی از معاونین وزیر کشور در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط:

مشارکت مردم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ضروری است

آموزش گام به گام جلوگیری از هک وای‌ فای/ دیگر نگران هک وای ف

دستور ویژه معاون اول رئیس‌جمهوری به استاندار گلستان برای رسی

مسکن مهر به نام فقیران و به کام پولداران!

مراکز کارآفرینی گلستان به 37 سرمایه گذار داخلی و خارجی مشاور

مربی تیم تعاون جواب قلم را با مشت داد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram