تورکمن نیوز: در نخستین روز از هفته کتاب و کتابخوانی ، زنگ کتاب در مدرسه دخترانه بنت الهدی این شهر با حضور جمعی از مسوولان و اولیا دانش آموزان به صدا درآمد.


زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در گنبدکاووس به صدا درآمد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درحاشیه برگزاری این ایین به خبرنگاران گفت: جایگاه کتاب و نقش آن در زندگی بشر انکار نشدنی است به رغم توسعه کتاب های اینترنتی ، هنوز هم کتاب جایگاه رفیع خود را داراست.

' محمد حمیدی ' افزود: کتاب در رشد و تعالی بشر نقش بسزایی داشته و با گذشت زمان این نقش پررنگ تر می شود.

وی در موردبرنامه های هفته کتاب در این شهرستان نیز گفت: تقدیر از نویسندگان و ناشران و همچنین مسن ترین و کوچک ترین کتابخوان این شهرستان یکی از برنامه هاست.

حمیدی در مورد گسترش کتابخانه ها در این شهرستان نیز گفت: اعتباراتی برای تعمیر و تجهیز کتابخانه های موجود و همچنین تاسیس کتابخانه های روستایی تخصیص یافته است.

'زهرا نقی نسب ' رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گنبدکاووس هم، عضویت رایگان در کتابخانه ها ، گلریزان کتاب ، عصر شعر ، زنگ کتاب ، نظر سنجی ، کارگاه آموزشی ، پخش بروشورهای تبلیغاتی ، تقدیر از مولفین شهرستان و برگزاری مسابقه عکس عاشورایی را از جمله برنامه های این هفته در گنبدکاووس خواند.

وی در مورد، برنامه گلریزان کتاب نیز گفت: 30 آبان نمازگزاران اهل سنت و شیعه هر یک با آوردن یک کتاب در این کار مشارکت می کنند ضمن اینکه کتابهای جمع آوری شده به کتابخانه های مدارس و مساجد اهدا خواهدشد.

شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاوس 8 کتابخانه عمومی و مشارکتی دارد.

منبع: ایرنا

مطالب مرتبط:

تسلیت به قدرت شاکری رئیس میراث فرهنگی و گردشگری گنبد

صادقلو: دومین موزه روستایی کشور با 300 میلیارد ریال اعتبار د

۲۲۹۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات در گلستان فعال است

ایران یک - قطر صفر/ سردار، ایران را به یک‌چهارم نهایی رساند

کارزار اعتیاد در شهرستان گنبدکاووس بزودی آغاز خواهد شد

آب و هوایی بارانی در روز طبیعت استان گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram